Lehti Keskisuomalainen ei julkaise ?

Olin jättämässä ilmoitustani lehteen. Ei onnistu jos en anna henkilö tunnusta, jota en antanut. Ps. adoptoimme kissanpennun. MIHIN ON ANNETTAVA HENKILÖTUNNUS ?????????????????????????????????????

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 13:05

Jaa-a..maailma muuttuu vaan hullummaksi.Pitäköhän kissanpennullekin antaa jo sos.turvatunnus ja ristiäiset kirkossa jossa pappi on vaihtanut sukupuolta...?Ja lopuksi se kissa joutuu maksamaan kirkollisveroa.Hulluksihan tämä maailman meno on mennyt joten ei tässä jaksa enää mitään vakavasti ottaa.Hulluillaan vaan mekin mukana....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 13:04

No johan oli kumma juttu. Pitäisi riittää, kun antaa normaalit yhteystiedot. Taitaapi olla siellä keskisuomessa eri jutut, kuin täällä lounais-suomessa. Pelkkä tekstiviestikin riittänee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 13:42

en ole lehdessä pahemmin ilmoitellut, mutta ihmetyttää tuo henkilötunnuksen antaminen, mihinkä ne sitä tarvii, en tiedä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 14:12

Lättykasa,otahan tämä osoite talteen ja etsi sitä kautta,saattaa löytyä vaikka mitä ja vaikka mistä
www.apula.fi
www.lemmikkipalstat.net/apula/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 14:19

Täälä Kotkassa voi vaikka puhelimen kanssa antaa ilmoituksen lehteen..Ei tarvi mitään henkilötunnuksia..osoite ja puhelin-numero riittää..Mikäs teillä oikein mättää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:01

Puhelimella saat ilmoituksen lehteen kun se ilmoitus hinnoitellaan puhelinlaskuun. Syitä varmasti on monia miksi sitä ilmoitusta et ole saanut, mutta kuvittelisin että lehdellä on niin paljon kokemuksia maksamatta jättävistä asiakkaista, että on ollut pakko alkaa pyytämään henkilötunnusta. Se on ainut tapa saada rahat, jos asiakas on epärehellinen. Eihän se tarkoita sitä että juuri sinua epäillään. Epärehellisten vuoksi rehellisetkin voi joutua kärsimään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 16:57

Ehkä sen takia että saavat sitten ilmoituskulunsa pois niiltä jotka eivät suosiolla laskuaan maksa.