Oletko koskaan heittänyt lanttia toivomuskaivoon tai -lähteeseen? Onko toteutunut?

Eipähän tuo mitään ole auttanut.
Taitaa lottokin kuulua samaan sarjaan.

Avainsanat: toivomus kaivo lähde

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 13:11

Armeijan aikaan nostin housunpuntit ylös ja kahlasin keräämässä kolikot altaasta hyötykäyttöön...Sen verran markkoja kertyi,että sain tarjottua armeijakaverillekin kesähelteellä parit oluset!Jossain turun keskustassa oli allas jonne oli heitetty paljon kolikoita ja kyllä ne pienellä päivärahalla elävälle matruusille kelpasi.

Kysyjän kommentti

Onhan kaivossa jotain hyvääkin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 10:58

Mantan altaaseen Helsingissä ja
Fontana di Treviin Roomassa
yhtä hyvin toiminut kuin lottokin

- ei näkyvää haittaa -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 11:17

Roomassa ainoastaan ja ilman vakavuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 11:21

Vaikka nakkelisin tilipussini sisällön viimeistä senttiä myöten - ei onnetar suosi kuitenkaan. Käytänkin siis ne roposet ulkoisen ostetun onnen tuojaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 11:37

Mantalla minäkin ja Roomassa,sinne pääsin uudelleen ja Mantalle on aika helppo kulkea,yleensä Apostolin kyydillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 11:45

moneen turhuuteen olen ropojani roiskinut, en sentään kaivoon

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 11:52

en ole koskaan lanttejani kaivoon heitellyt, eivätkä varmasti toiveetkaan olisi toteutuneet minulle. huonoonninen kun olen .

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 12:00

no ainakun sellainen vaan kohdalle saapuu , mut mitään mullistavaa ei ole tapahtunut... ainakaan vielä, mut toivossa on hyvä elää :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 12:15

Joskus lantin olen heittänyt toivomuskaivoon...mutta eihän ne toiveet ole tähnpäivään mennessä toteutuneet..onhan kumminkin toivossa hyvä elää..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 13:23

Olen heitelly lantteja kaivoon ja aina on toiveet toteutunu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:10

Juu, oon heittänyt. Mutta ei ole toiveet toteutuneet...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2010 - 15:50

Mantan altaaseen olen heittänyt torireissun yhteydessä. Ei tähän päivään mennessä ole toive toteutunut, eikä varmasti enää toteudu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 20:01

Joka kerta Roomassa ollessani. Toive on toteutunut ja taas toteutumassa - Roomaan jälleen toukokuussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 11:06

Joskus pentuna.onneksi en älyhhyt toivoa mitään niin vältyin pettymymykseltä