Mitä on Jeesus teippi?Oletteko kuulleet teipistä mitä kutsutaan tällä nimellä?

Avainsanat: jeesus teippi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 10:00

eiköhän se lie ilmastointiteippiä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 10:02

ilmastointiteippi hyvinkin, roudarin paras kaveri, sillä kiinittää ja ehjii mitä vaan ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 10:10

Ilmastointiteippi ja kuulin nimen tulleen siitä kun joku nainen sheivasi karvojaan sillä?Eli kun repäsi sen iholta pois niin päästi huudon:"Voi jeesus kun sattu"!?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 10:21

Kyllähän se on ilmastointiteippiä. Tertsin perustelun minäkin olen kuullut.
Kaikkea ne naiset keksii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 10:35

Ilmastointiteippi. Nimitys 'jeesusteippi' johtunee siitä, että se parantaa kaikki...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 10:51

Ilmastointiteippiä sanotaan jeesuateipiksi,mutta en tiedä miksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 11:15

Eiköhän tuo jeesusteippi ole jo meidän ikäisille tuttu juttu. Meillä se ainakin on käytössä tehokkuutensa takia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 11:58

ilman jeesus teippiä ei vosi tulla toimeen , sillä voi lyhentää housut, paikata ne myöskin, paikata jopa auto, en nyt oikein tiedä mihin sitä ei vois käyttää.. ja nuo korjaus hommat olen nähnyt omin silmin yhden ukon tehneen.. autossakin oli enenmän jeesusteippiä, kuin maalia näkyvillä.. :))

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 12:02

en ole koskaan kuullutkaan puhuttavan tommosesta teipistä. ihan outo mulle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 13:31

Ai sitä harmaata, leveää vai?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 14:21

Yleensä leveätä,mutta metallinharmaata,joka tarttuu kiinni just niinkuin Tertsi kuvailee ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:06

Kyllä, hopeanväristä ilmastointiteippiä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2010 - 15:38

Minulle se selvisi edellisestä keskustelusta täällä Napsussa mitä se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 18:45

Se on tosi hyvä ja varmalla hyvä liima...käy mitä tarvii teipata todella pitävää teippiä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 11:13

Erittäin voimakaskiimainen kudottu kangas johan onpäälle laminoitu vettä pitävä hopeinen kalvo repeää helposti poikkisunnassa joten saksia ei tarvita keräävät vaan liimaa on lmastointitieipin yksi nimike.