Olen aikonut lähteä alkukesästä kaupunkilomalle. Kohde on Praha tai Budapest. Kumpi mielestäsi on parempi?

Avainsanat: praha budapest

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 11:13

En ole kummassakaan käynyt, mutta itse lähtisin Budapestin siltoja katsomaan.

Kysyjän kommentti

Ei suuret "sillat" jokia kaipaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 09:34

olen kumpaisessakin ollut, enimmäkseen työreissuja mutta mahtuu mukaan pari kaupunkilomaakin

tuskinpa pettyisit kummassakaan, itse jostain kumman syystä pidän Prahaa kiinostavampana
(makuasioita)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 09:41

Minä pidän Budapestista enemmän, ihmiset ovat ystävällisempiä siellä, kauniita kaupunkeja molemmat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 09:46

molemmissa olen visiteerannut. kauniita kaupunkeja ja historian siipien havinaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 10:23

Äänestän Prahaa, molemmista kokemusta. Prahassa on enemmän kiinnostavuutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 11:31

saaratours.com/suomi, täältä saat apuja Budapestiin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 12:06

Budapestista tykkäisin ehkä enenmän .. kummassakaan en ole käynnyt ...mut ehkäpä joskus .. toivoa ainakin voin .. et sinne pääsisin käväseen.. mut kyl prahaankin menisin en hanttiin pittäis.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 12:09

en ole kummassakaan koskaan käynyt, mutta ajattelin että budabestiin menisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 12:20

olen käynyt molemmissa. ihanat paikat. arkkitehtuurisesti molemmat noudattavat samoja kaavoja, ovathan vanhoja molemmat. budapestissä enemmän kylpylätoimintaa, toisaalta prahassa ihku eläintarha. tee päätöksesi sen perusteella kummasta löytyy sinua kiinnostavia kohteita.
hyvin edullista kun kävelee kaupungilla. metro on edullinen ja helppo käyttää. mukavaa matkaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2010 - 15:31

Pelkän mielikuvan perusteella lähtisin Budapestiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 18:53

Jos minä saisin valita olisi Budapesti....aina mieleni sinne tehnyt..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 20:09

Budapestissa kävin 1980, vanha kaupunki lienee kuitenkin ennallaan. Kaunis. Ihmiset ystävällisiä.