Lappeenrannassa rosvotaan autokatsastuksesta.

Mieheni käytti automme eilen katsatuksessa ja hinta oli pöyristyttävät 101,00 euroa,vuosi sitten hinta oli 90,00 euroa.Kyllä automme läpi meni syynistä.

Avainsanat: laillista rosvousta autokatsastuksessa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 11:05

K1- ja A-katsastuksen saavuttamat liikevoitot menee Espanjaan ja Englantiin. Hinnat sen kuin nousevat. Itse olen Turusta Nummenmäeltä löytänyt kotimaisen palvelun tuottajan, jota käytän.
Tämä kuuluu ns. typeryykksien huippuihi. Ensin laaditaan laki katsastusvelvollisuudesta. Sitten annetaan rahastusautomaatti kaiken huipuksi ulkomaiseen omistukseen.
Olisihan se ollut valtion hoitamana kannattavaa ja ylijäämä olisi paikannut yhteisiä rahareikiä!

Kysyjän kommentti

Meillä Lappeenrannassa ei ole,kuin nämä kaksi mainitsemaasi katsastusasemaa,hinta sama molemmissa,jos ei ole jotain tarjousta.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 09:59

tuolla hinnalla olisi jo kannattanut ajaa seinäjoelle ja käydä meillä kaffeella.
katsastin vastikään autoni, hinta kyllä oli täälläkin noussut, ennen oli 50 € ja tänä vuonna 55 €.
ja uusintakatsastus tulee samaan hintaan, jos käy kuukauden sisällä.

mutta vanha kunnon volvo 740 gl meni laakista läpi, enkä edes käyttänyt tarkastuksessa ennen katsastusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 11:11

Kannattaisi kokeilla vaihteeksi toisiakin katsastusasemia. Niiden hinnat poikkeavat aika tavalla toisistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 12:10

niinpä tuntuu , mut en kyl nyt yhtään tiedä mikähän taso tuol turkkuses mahtaakaan nykyisin olla , no en usko , et noin kallis ainakaan :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 12:13

olipa kallis katsastus,oman kaupinkin hintoja en tiedä , kun en tarvitse katsastusta ,ei ole autoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:03

Olipas tosi arvokas katsastus..Täällä Kotkassa kova kilpailu...Kotia tuli kirje tarjouksesta 60euroa katsastus..niin sillä hinnalla meidän auto katsastettiin....Nyt kävi tänään tyttären tytär katsastamassa oman auton...ei ollut enään tarjous voimassa maksoi 72euroa..että ihan kohtuuhinta verrattuna Lappeenrannan hintoihin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 22:22

kyllä pääkaupunkiseudullakin kilpaillaan, halvimman tarjouksen löysi ja käytin hyväkseni pari viikkoa sitten ( 62 € )