Oletko syönyt ostereita?

Itse en ole niitä nauttinut,ja tänäaamuna minulle selvisi,että ne syödään elävältä.

Avainsanat: osteri elävä herkku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 11:41

Uskallan tunnustaa ja osterimaistiaisissa osterisatamassa,eli tosi tuoreita sekä kotona Ranskassa erinomaisen valkoviinin kanssa aperitiivin jälkeen.Ensi kerta erilainen,toisella kerralla jo maistui...jopa erotti pyyntipaikkojen erilaisuuden.Paikan päällä syön,tuskin Hgin herkkuhalleista ostettuna.

Kysyjän kommentti

Sinä ainankin pidät ostereista,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 09:06

Kyllä olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 09:13

Olen maistanut kerran. Ei minusta mitään erikoista.
Tuskin enää kuuluu minun listalleni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 09:36

aina silloin tällöin, menee siinä kuin muutkin vähän eksoottisemmat eväät,
omia rahojani ja vaivaani niihin en uhraa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 10:01

olen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 10:08

En ole syönyt.En varmaan myös ikinä niitä suostu syömään.pelkkkä ajatus oksettaa minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 11:10

Ei kiitos, ei mitään elävää suuhuni. Tarkoin olen Frutti di Maren simpukoitakin tökkinyt haarukalla ennen kuin olen suuhuni siitä mitään laittanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 12:14

en ole maistanut , enkä maista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:04

Olen maistanut, mutta en pitänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2010 - 15:24

Kerran syönyt, toista kertaa en syö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:05

En ole syönnyt..enkä elävää otusta suuhuni laita..olen vaikka nälissäni..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 20:12

Muutaman kerran on ollut tarjolla, mutta olen päässyt laistamaan. Jotenkin sellainen tunne, että maku ja hienous tulee herkun kalliista hinnasta. Voi olla, että olen väärässä.