Oletteko huomanneet ? Ilmassa on selvät kevään merkit. Onkos tullut jotain mieleenne ?

Itselläni alkoi taas jokakeväinen 'juoksuaika' , joten toivottelen kaikille napsulaisille onnea ja menestystä kevään riennoissa

siis Hellurei joksikin aikaa

triplaguru

Avainsanat: kevät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 08:45

Kevät keikkuen tulevi. Kesään kestää vielä tovi.
Aamuauringon paisteessa parvekkeella aamukahvi maistuu.
Lumet sulavat reipasta vauhtia ja luonto heräilee.
Kevättä rinnassa voin sanoa ja mieli on virkeä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 09:07

Sitä samaa toivon sinulle, hellurei vaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 09:09

Mietin,että onko varikset,jo pesäntekopuuhissa,kun niitä on täällä paljon ja pitävät kovaa meteliä.Siitä huolimatta kyllä kuulin talitintinkin laulavan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 09:49

Mieleni tekevi..Aivoni ajattelevi....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 09:55

hauskaa juoksuaikaa!
kevättä rinnoissa ja riennoissa alkaa jo olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 11.03.2010 - 11:08

Hellurei ja hellät tunteen. Älä nyt sitten kokonaan huku menneen talven lumiin.
Kevättä on niin rinnuksissa kuin ulkonakin. + 4.6 tällä hetkellä, mutta silti on nuo lumityöt tehtävä itse. Ei tuo kevät vielä tee niitä puolestani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 12:17

kevättä rinnassa on minullakin jos vaan ihastuksen kohde minut huomaisi, mutta luulenpa että hän ei minua huomaa ,että hänellä on jo seuralainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 12:17

valpperille hauskoja juoksu sessioita ... :) joo kyllä nyt räystäät tippuu.. sinänsä hauska sana toi, kuhan ei nyt kirjaimellisesti tippuis , kun se tietäis remontti reiskalle paljon hommia ..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 14:32

????annuliini,kuulostat eräältä anonyymiltä tyypiltä,luehan kysymykset&vastaukset siihen parin viime päivän ajalta.

Valperille hyviä juoksulenkkejä,mutta jos näissä maisemissa loikit,ole varovainen,nyt just on kamalan liukasta,ettet koipiasi katko!Ymmärsin,että juokset muissa maisemissa,hellurei vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:04

tänään aamulla havahtusin parvekkeella - kauhea kapeli ku tsirpat puissa lauleli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.03.2010 - 15:23

Mieleen ei tule mitään muuta kuin kaipuu aurinkoisesta ilmasta. Tälläkin hetkellä on pilvistä. Mutta kevät keikkuen tulevi. Hellurei sinulle sinne missä juoksenteletkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:11

Palaathan sitten takaisin,kun"joksuaika"on ohi..hellurei vaan..Kyllä alkaa olla kevättä rinnassa,kun on ollut muutama aurinkoinen päivä...ja lätäköitä alkanut tulemaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.03.2010 - 04:03

Kevättä rinnassa eikä väsytä enää lainkaan. Mukavia juoksuja valpurille!