Katsotko "Smen Pelkokertointa"jossa syödään torakoita,matoja yms.elävää ruokaa?Itse passaan sen ohjelman,kuulin sivukorvalla

ohjelman,mutten pystynyt katsomaan,YÄK!

Avainsanat: pelkokertoimen herkuttelut

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 21:59

Olen passannut torakat niin televisiossa ja livenä.
Vähän kaduttaa, että en tullut edes maistaneeksi torakoita. Hiilillä siipineen grillattua lepakkoa en välittäisi vieläkään maistaa.
Pelkokertoimen ruokien on tarkoituskin yököttää, mutta kaukoidän ja muiden meille eksoottisten ruokien on tarkoitus olla suurta herkkua.
En seuraa ohjelmaa, koska en pidä sitä muuten vain katsomisen arvoisena.

Kysyjän kommentti

Siinäpä se.mutta onkohan joku todella tutkinut ne sisälmykset yms.elukat,että todella ovat ns.ihmisravintoa,ällö-olo tulee pelkästä kirjoittamisesta....ötyä!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 21:58

Olen joskus katsonut..kauhistus miten pystyvät syömään eläviä matoja..sen näin oli ihan hirveetä katseltavaa..meinas oksennus tulla...vaikka vaan katseli..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 22:00

Väkisin tehty ihmisille, jotka haluavat karsoa yäk ohjelmia. Itse en katsele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 22:30

Ei Ahosen Jannekaan madoista tykkää, joten en minäkään niitä syö kun ei Idolinikaan syö.
En katso Suomen Pelkokerrointa, ällöttävää touhua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 23:02

Kerran olen katsonut. Upottivat pää edellä altaaseen ja onneksi muistivat onkia ylös - sen jälkeen syöttivät lehmän sisälmyksiä - tässä vaiheessa vaihdon kanavaa, enkä sen jälkeen ole ohjelman pariin palannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 23:26

jonkun jakson sitä amerikkalaista versiota katsoin,
ei ole vielä tullut niin tylsää hetkeä että olisi tarvinnut uudestaan yritää

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 23:41

Muutaman jakson silloin tällöin katsonut, mutta se elävä ruoka mitä siinä syödään saa sisuskaluni kääntymään ympäri. En katso enää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 23:53

Ei, minä en saata katsoa tätä ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 01:03

Kai tarkoitit Suomen pelkokerrointa? Tuon tytön vois syödä nuolemalla vaikka, muuta en Ruutu TV:stä nähnyt.
www.nelonen.fi/pelkokerroin/...rroin.html

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 05:37

Hyvä ohjelma

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 07:22

En todellakaan katso. Sen verran kerran vilkaisin ja alkoi oksettamaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 08:56

Suomen pelkokerroin ei kiinnosta vähääkään, lähes sairasta touhua jos aiheet/toimet on tuota josta manitsit. Tarkoitit siis varmaan Suomen pelkokerrointa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 09:50

En voi katsoa kyseistä ohjelmaa,minua se inhottaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 12:26

en katso kyseistä ohjelmaa, alan voimaan pahoin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 15:06

YYÖÖÖÖÖK. siinä rupee tuleen lounaat hissillä ylös jos tollasia kattelee. ei kiitos.