Kamalin ruoka jota olette nähneet?

Entä kamalin, mitä olette syöneet?
Joisitteko tätä? www.21food.com/showroom/6287...Drink.html

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 22:29

Taitaa olla siellä Iisalmessa näkemäni ja maistamani paikallinen soppa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 21:44

Kamalimman näköistä oli saksalaisten herkku,keitetyt siansorkat;mä olen niin herkkä,että tuntuu että menee sisukset ympäri,en arvaa edes katsoa sun linkkiä ;-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 21:48

Eipä taitaisi valahtaa alas tästä kurkusta. Olisikohan tuo juoma jostain itämailta lähtöisin, eikö siellä jossain päin syödän pääskysen pesiäkin.

Kamalin mitä olen syönyt on helmipuuro. Lapsena kyläilimme jossakin tuttavilla ja siellä oli jälkiruokana helmipuuro ja jotain kastiketta. Puuro näytti lapsen silmin aivan sammakon kudulta, mutta pakko oli syödä, kun en kehdannut syömättäkään olla. Puuro ei ollut pahanmakuista, mutta kun kuvitteli syövänsä sammakon kutua, ei oksennus ollut kaukana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 23:02

Puerto de la Cruzissa tilasin kalakeittoa.
Olikin lähes meriveden makuisessa liemessä yksi simpukka, yksi katkarapu ja joitain kala/äyriäis rääppeitä. Kaikki vieläpä kuorineen päivineen.
Lusikallisen maistoin ja syömättä jäi. Eivät perineet maksua, kun huomasivat miten kävi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 23:28

varman äidin maksalaatikko hyi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 23:32

aika pahalta näyttivät apinanaivot tarjoiltuna alkuperäis pakkauksessaan, ei tarvinnut edes maistaa

epämielyttävin syömäni lienee sisälmyskeitto (nimi unohtunut) Salvadorissa

tuosta joumasta ei nyt osaa sanoa mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 23:38

Playa del Inglesissä maistoin kalakeittoa joka oli täysin harmaata. Kalat ruotoineen mössönä siellä lautasen pohjalla. Kamalan makuista ja se näkö oli vieläkin kamalampaa. Jäi soppa syömättä. Eivät taida osata Espanjassa tuota kalakeiton tekemistä, kun pappa4 on kokenut saman.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 01:33

Näin matikkarukan silmät; tuli keittooni hän silti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 06:41

humalainen yrjösi pöydälle, mukana tuli myös makkaranpaloja, siitä hän ne hamusi suuhunsa takaisin ja söi.
oli pakko poistua paikalta, ettei itseltä olisi lentänyt ryynit.

se oli kamalin ruoka mitä olen toisen nähnyt syövän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 07:18

Dominikaanisessa tasavallassa keittivät isossa padassa kukon ja kanan varpaita. Eikä minusta paahdetut torakatkaan näytä mitenkään herkullisilta. En ole syönyt mitään kamalaa ja tuota pääskysjuomaa en haluaisi maistaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 09:54

Ihan suomalainen tappaiskeitto ei minulle maistunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 12:28

venäjän kansallisruoka porssikeitto. olen maistanut yhden kerran serkullani, toista kertaa en syö.