Oletko tehnyt munuaisista ruokaa?

Mie olen joskus kauansitten tehnyt munuais risottoa,se oli kyllä hyvää.

Avainsanat: ruokaa munuaisista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 01:26

Toki, toissapäivänä munuaisrisottoa. Ei haise, jos sen osaa. Herkullista.Halpaa. Hakkaa melkein kielen ja maksan.

Kysyjän kommentti

Kaikki vastaaja napsut eivät voineet sietää munuaisia ruokanaan.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 20:45

En ole ja luulen, etten koskaan teekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:46

Minusta munuaiset ei ole tarkoitetty ihmisten syötäväksi!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:48

No en ikinä oo ja hui kauhistus en aio kyl ikinä niistä mitään valmistaakkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:48

Koiralle olen keittänyt joskus munuaisia..on sille sellaista herkkua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:50

En ole tehnyt, enkä osaisikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:52

Olen pitänyt itseäni kaikkiruokaisena, mutta kysymyksestäsi muistin suuren inhokin: munuaiset. Joskus kauan kauan sitten vuonna nakki ja makkara äitini hääräsi keittiössä ja menin uteliaana urkkimaan, että mistä herkkuja tänään syödään. Meinas sydän pysähtyä, kun nostin kattilan kannen ja munuaisaromi tulvahti pahaa aavistamattoman nenään. Poikkeuksellisesti sain luvan syödä ulkona tuona sunnuntaina. Maksaruokia sen sijaan rakastan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 21:14

En ole itse tehnyt, mutta syönyt olen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 22:27

En ole enkä tee. Siinä on sellainen ruoka-aines joka jää minulta syömättä ja valmistamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 23:36

koiralle niitä keiteltiin aikanaan silloin kun koira vielä oli,
hajuista sai niin tarpeekseen ettei ole tullu mieleenkään itselleen tehdä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 06:54

Kyllähän sitä piti emäntäkoulussa munuaisrisottoa tehdä silloin -70 luvulla. Jossain ulkomailla olen syönyt paistettuja munuaisia, herkullisia olivat, mutta en tee itse enkä enää söisikään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 08:39

Joskus kauan tai vuosia sitten .Kun ruoka oli tiukassa. Enään ei minua ole kiehtoneet koko munuaiset. Sillon tein myös kielestä viillokkia. Sekin jäänyt taustoille.Ei kissakaan syö meillä niitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 12:33

ytimekäs vastaus en ole tehnyt ja tule koskaan tekemänkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 12:35

en ole pystynyt edes kissoille niitä keitteleen.. yhden kerran menin tuttavan luokse , hänellä jokin lihasten kasvatus buumi menossa, nosteli painoja ja juoksi sallilla , niin eikös tämä hemmo keitellytkin just noit munuaisii ja siit lähti niin kaamee haju, jot juoksin suorinta tietä pihalle , just ja just ehdin .. enen kuin lensi yrskä... jäi niin kaamee olo , et meni vuosia enenkuin koko kaverin luoksekkaan uskalsin mennä, ja silloinkin varmistin, et ikkuna on auki ja tuulettu kämppä.. nuo sisäelimet eivät ole minun herkkuani .. jot jos ei muuta tarjolla , niin sit voisin viikojen päästä ehkä .. tai en silloinkaan .. on se niin kaameeta vieläkin alkaa masus kiertää huh.. :(