Voisiko ylläpito jo puuttua tähän yhden henkilön miehen hakuun , ei täältä nyt ainakaan enempää apua hän saa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.03.2010 - 08:16

niin, eiköhän noita deittaus ja seuranhakusivustoja ole jo aivan tarpeeksi, mutta olisiko ehkä tarpeen
laittaa aivan oma osasto deittipalveluille ja deittiongelmaisille saisivat häärätä omassa rauhassaan.
tai sitten jättää huomiotta ne kysymykset.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 19:51

oisko tässä nyt yks salaliittoteorian paikka? aiheesta jo kerran puhuttu.
ehkä tää on ylläpidon testi meidän pitkäpinnaisuudesta. ehkä joku tekee tutkielmaa ihmisten profiileista ja sovittaa niihin kysymyksiä? ärsyttäviä sellaisia? ehkä joku pissa-aivo on liikenteessä ja yrittää provosoida meitä? ehkä hän on oikeasti sydän särki - silloin voi vain pahoitella, mutta ei sitä apua täältä saa. se pitää kärsiä!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 19:57

No, voi olla tuokin teoria totta. Mutt jos hän on rakkauden tuskissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 19:57

Haiskahtaa YPn provolta,samoin oli monen monta vuotta sitten kesäaikaan hesarin yleisön osastolla,(toimittajat niinku-kirjoittivat)ilmestyi mielipiteitä aiheesta"missä järjestyksessä veneessä pitäisi olla haarukat,veitset ja lusikat" ja porukka kinasteli pitkään; mikä niistä oli oikealla ja mikä vasemmalla.
Tekihän se pienen piristyksen palstalle,yrittäiskö tämä olla vastaavaa.
Mahtuuhan tänne yritelmää,eihän sitä kannata noteerata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:33

Tuon tyyppisiin kysymyksiin on parasta jättää vaan vastaamatta niin loppuvat aikanaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:35

Samaa mieltä Tuutikin kanssa. Eikä tämä todellakaan ole seuranhakupalsta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:39

Päätin jo tuossa muutama päivä sitten olla vastaamatta anonyymeihin kysymyksiin, poikkeuksena matkatiedustelut. Mulla kanssa sellainen fiilis, että joku tekee jotain tutkimusta tai ihan pelkkä provo. En aio enempää ärsyyntyä, vaan hyppään yli mokomat kysymykset. =)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:58

Parasta jos ei vastaa enään koko kysymykseen...voi hakea seuraa muualta...Täältä ei saa ehjää sydäntä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 21:06

Ainut tapa auttaa kyseistä anonyymiä, on jättää vastaamatta hänen kysymyksiinsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 22:23

Olen samaa mieltä että ohitetaan hänet. Sanahan on vapaa, ei yp varmaankaan voi puuttua niihin. Me sen sijaan voimme boikotoida. Kun ei mene järki päähän, niin minkäs sille sitten voi. Jos taas tekee vain kiusaa, niin siinäkin on rajansa. Näkemiin vain hänelle ja onnea miehenmetsästykseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 22:25

samaa mieltä, ei kandee vastata....josko sit lopettais ... vaix ei ole kivaa olla sydän suruissaan, mut eipä se asia täällä napsus ainakaan parane....tai en kyl tiedä ..vaix hänen kohde , rakas oiskin napsulainen....ja sais sen sytämmen ehjäx viel...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 23:58

vastaamatta vaan, eiköhän siitä kyllästy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 01:28

Antaa tyhjän tynnyrin kolista vai miten se meni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 01:31

Asiasta en mittään tiiä, mutta Vähäviisasta lukkuunottamatta kovin kielteistä femakkopalaute on; miksikähän? Utelee ajoittainen vierailija...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 08:50

Kiitos Maarit että rohkenit kirjoittaa asiasta, itse siitä eilen jo "vihjailin". Tämä on väärä palsta tuolle asialle....mutta ei vastata kirjoituksiinsa, pikkuhiljaa se loppuu. Myös anonyymien kirjoituksiin ei kannattaisi vastata, kyseessä saattaa olla sama hnekilö (usein). Toki olen itsekin molempiin syyllistynyt.

Lisätty: 11.03.2010 - 10:26

Tarkennan että olen syyllistynyt vastaamaan anonyymien kysymyksiin ja myös ns. epäasiallisiksi luokittelemiini ko. nimimerkin kysymyksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 13:01

tähän asiaan en ota mitään kantaa, mutta eikö anomyynin esittämiin kysymyksiin pitäisi vastata , sillä onhan kysymyspalstalla rasti, jos haluaa kysyä anomyyniminä.olen nähnyt ,että monet kysyy nimettömänä. jokaisen asia sehän on jos ei halua vastata niihin , minä kuulun varmaan poikkeuksiin ja aion vastata jatkossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 19:40

Mielenkiintoinen ja varteenotettava tuo ajatus tutkimuksesta. Säännöthän sallivat anonyymit, mutta sallimmeko me meitä ärsyttävät kysymykset.

Jokin tässä ajatusmallissa mättää. Minulla tulee mieleen sellaisia sanoja kuin demokratia, sallivuus, kiusaaminen, salamyhkäisyys, mielikuvistus, salaliittoteoria. Mutta tämän palstan leikkimielisyys ei anna aihetta nähdä vaivaa tutkia asiaa.