Mitä saat Aira Samulisen kahdella fanikortilla?

laulaja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 20:47

Aira Samulin varmaankin. Mistä niitä fanilippuja saa? Olen jo vuosikymmenet ollut Aira-fani, mutta fan clubista en vielä ole kuullut. Mahtava persoona - toivottavasti vanhenen yhtä arvokkaasti kuin Aira. Terveisiä ja hyvää vointia Airalle Hyrsylän mutkaan!

Kysyjän kommentti

Valitsin vastauksesi hyväksi, tarkoitin Aira Samuli henkilöä, mutta taivutin sen väärin,
se oli niin, että Airan kahdella fani kortilla saa yhden Jari Sillanpään, vähän semmoinen huuli.
Kiitos osallistumisesta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 16:18

Varmasti toisen ylipirteän mummon kortin joka myös noidalta näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 18:02

Aira Samulinen?En ole koskaan kuullutkaan,ellet sitten tarkoita tätiä joka asustaa Hyrsylän mutkassa ja on Aira Samulin? ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 18:13

Aira Samulin - nimisen henkilön kyllä tiedän. Ja eikös hän ole tanssija ja koreografien tekijä. Samulinen on ihan vieras nimi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 18:49

en ole koskaan kuullutkaan, aira samulin kylläkin- tanssinope ikivihreä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 19:15

Aira Samulista en tiedä...Mutta Aira Samulin..on hyvä tanssinopettaja.vaikka on iäkäs..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 19:35

Taitaas olla sittenkin Samulinen,kysymyksen alla lukee laulaja??En ole koskaan kuullut,mutta en muutenkaan tiedä uusista tähdistä tuon taivaallista eli en mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 19:56

Aira Samulin, loistava mummu....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 22:06

En tunne henkilöä joten en tiedä mitä hänen fanikorteillaan saa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 09:10

Tarkoittanet Aira Samulin-nimistä henkilöä, en ymmärrä faniudesta mitään. Onko hän laulaja nykyään?