Teettekö maksasta ruokia??porsaan vai raavaan maksaa...jos käytätte?

Ja mieten valmistatte..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 16:16

pariloituja maksapihvejä silloin tällöin, vasikkaa

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 16:07

Maksaporkkanapalapihvit teen silloin tällöin ja nuoren naudan maksasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 16:42

Enää en mitään ruokia sisäelimistä valmista, kroppa ei kestä kipua enää joka veren tai sisäelimien myötä tulee sisään elimistööni. Sairauteni selästä on opettanut mitä voin syödä , ja vähän on reuma opettanut myös mistä kipuja tulee lisää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 18:11

maksamakkaraa syön

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 18:38

itse en tee mutta syön grillattuna,.,minä vaan maistan ensin onko hyvää jos on syön pois.en kysele minkä eläimen sisuskaluja ovat jos tietää voisi jäädä syömättä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 18:46

Raavaanmaksaa laitan jos laitan. Minusta porsaanmaksassa on epämiellyttävä tuoksu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 18:54

ostan maksalaatikon valmiina kaupasta, maksamakkaraa syön. en valmista itse mitään maksasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 19:44

Hyvin harvoin,silloinkin broilerin maksaa(pakasteena).Työpaikalla esimaistan pihviä,mutta jos kovaa ja sitkasta,otan muuta mitä tarjolla on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 19:56

En tee. Lounatunnilla syön joskus maksapihvejä ja myös kaupan maksalaatikkoa ostan toisinaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 19:59

Teen pihvejä, ja naudan maksasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:37

Käytän vain raavaanmaksaa,porsaan maksa on väkevää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:58

En kyllä koskaan porsaan maksasta, jossain vaiheessa oli hirveä polemiikki sian maksan terveellisyydestä ja jäin siihen käsitykseen, ettei ole terveellistä. Nauta on hyvä. Viiime aikoina olen laittanut pihvejä poron (vasan) maksasta. Mureaa ja maukasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 22:03

Maksakastikketta hirvenmaksasta perinteiseen tapaan.