Mitä mieltä olette hautausennakko sopimuksen tekemisestä?

HOK-elanto

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 20:50

Jos haluaa, että omat hautajaiset hoidetaan juuri kuin itse haluaa,niin silloin se kannattaa tehdä.Eipähän tarvitse sitten omaisten miettiä, että mitenkähän tämä ja tämä asia pitäisi hoitaa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksesta. Niin minä tein kun asuin kaukana sukulaisistani, mutta muutettuani nyt heidän pariinsa, peruin entisen HOK kanssa ja uutta en ole ajatellut tehdä, koska asun heidän lähellään.
Huomioin silloin, miten vaikeaa asioita olisi lasteni hoitaa kun asuimme kaukana toisistamme.
Nyt mustaa huumoria: nyk.paikkakunnallani on 2 haut,tstoa, joten voisinhan kilpailuttaa.
siinä se on nyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 16:04

ei kerkeä murehtimaan moisia, sitten kun on kuollut on parempaa aikaa sopia tuollaisista asioista

(vai oliko tarkoitus että haudattaisiin ennakkoon, kiitos ei)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 16:31

Itse en tekisi ennakoon hautaussopimusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 16:49

Taidan jättää perillisten huoleksi minun hautaamisen, olen luvan antanut , heittäkää vaikka mustaan jätesäkkiin. Eikos tämä Elanto vienyt työläistensä säästötkin muutama vuosi aikaa, ja edes oikeusteitse eivät niitä saaneet, laki muutettiin sen jälkeen , ja S-ryhmä teki tämän oman jutun jossa rahat säilyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 17:47

Elinluovutuksen kautta tuokin asia tulee hoidettua. Pilkkovat ensin ja ottavat palat talteen, sekä hautaavat loput.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 18:56

en ole vielä ajatellut asiaa.en varmaan menisi tekemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 19:23

Perilliset saavat aikanaan huolehtia sellaiset asiat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:07

Mitäs tämä tarkoittaa(suomeksi),maksetaanko hautauksesta ennakkoon?
Kiitos EI,jäljelle jäävät saavat sumplia mun tuhkaukset yms.arkkurahat on tallella,

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:42

Voi se olla hyväkin asia,monet ovat sen tehneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 21:06

Enpä ollut aiemmin kuullutkaan ao. sopimuksesta. Sen verran olen asiaa pohtinut, että kerroin perheelleni toiveeni olevan mahdollisimman ekologinen, halpa arkku, joka pienillä päästöillä saadaan poltettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 22:02

Annan perillisteni päättää mitä minulle tekevät, en ainakaan sillä kertaa sano vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 01:39

Yx hailee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 11:20

En ole ollut koskaan Elannon asiakas, siitä lafkasta on kuultu aikalailla negatiivista. Eihän elantoa ole edes olemassa enää. Eräänlaista asiakkaiden kalastelua tuokin.