Onko sulla hovikampaajaa? Mulla on pitkäakainen asiakas-suhde,joka on luotettava ja tosi ammattilainen työssään.

Avainsanat: "hovi"-ja vakikampaajan onni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 15:45

kampaamiseen asti noita karvoja ei riitä, mutta hoviparturi on, sama likka on koko työikänsä, ehkä parikymmentä vuotta, leikellyt latvakarvojani, ei tarvitse turhia enää selitellä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 15:35

Kyllä minulla on, kotona minulle tehdään leikkaukset, permanentit, värjäykset, edullisesti ja on tosi hyvä työssään, minulla on lasimaiset hiukset ja kireät permanentti paplarit katkaisevat todella runsaasti hiuksiani, 20 vuotta on ammatti ihminen kotonani tehnyt hiuksilleni kaiken, minulla on kauniit pitkät hiukset jotka kiiltävät tosi hyvin ja ovat helpot muotoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 15:40

Oli aikaisemmin, mutta muutti kauas pois ja se on todella harmillista. Pienessä kunnassa ei ole oikein hyvää kampaajaa nyt yhtään. Yksi onnistui taas tekemään mulle liian kiharan pään...tyvikohotuksesta oli vain puhe. Ai että mä kärsin ja odotan, että hiukseni kasvaisivat vähän jolloin leikkaamalla saa tuota säkkärää vähemmälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 18:52

Ei ole enää paljon kammattavaa. Pikaleikkausta tarvitsen silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 19:01

ei ole hovikampaajaa. käyn sillöin tällöin eri liikkeissä, jossa on halvimmat hinnat. viimeksi olin kampaajalla, joka otti 17 euroa, mutta ei osannut leikata minun tyyliini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 19:25

No itse hoitelen pitkän tukkani. Leikkaan latvoja ja myös värjäilen. Halvaksi tulee, ja hiuksiakin on ihan riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 19:25

Kyllä minulla on ihan vakituinen kampaaja.. On niin helppoa,kun tietää mikä hiustyyli on..Välillä suunittelemme jotakin uutta piristystä hiuksille..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 19:58

Kyllä on. Yli viiteen vuoteen en ole käynyt muilla kampaajilla kuin vain hänellä. Nyt hän on lähdössä kesällä ulkomaille pidemmäksi aikaa ja joudun etsimään uuden kampaajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:05

Jeps, minulla on hovikampaaja. Samalla olen käynyt jo kauan. Eikä ole tarvetta vaihtaa, kun alennus on tuntuva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 21:11

Sattuipas sopivasti: juuri tänään kävin hovikampaajallani leikkauttamassa ja värjäyttämässä hiukset uuteen uskoon. Hyvän kampaajan löytäminen on lottovoitto. Nina-kampaajani on tietoinen, miten tyytyväinen asiakas olen. Onpa muutama ystävänikin tulleet hänen hoiviin, jopa toisesta kaupungista saakka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 21:54

On hovikihartaja ja pätkijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 07:04

meillä suvussa noit kampaajia on moninverroin....täti,serkku ,oma tytär ja veljentyttö....joot siinä niitä, mut oma tytär ja veljentyttö...siinä ne eniten käytetyt ja saan sit ihan kotona leikkuut ja värit...permiksiä heistä ei näihin karvoihin kukaan suosittelekkaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 10:29

Kyllä on, huomenna pistäydyn taas "hovissaan".