Kiitokset Napsut,olen "pian"kymmenen joukossa,kimppakiitos Justukselle(kuva)palisanteri(resepti/ohje) ja muille muusta!Taitaa 1-

vuotispäiväkin häämöttää.Tarjoan paakelsit,miltäs tämä tuntuu näin keskellä viikkoa kevyesti?

Avainsanat: kimppahali kaikille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 15:39

Onnea vaan , minä tykkään perunaleivoksesta, just voi joku marsipaani leivoskin menetellä tääl torin sivul , tarjoat sen seuraavan kerran kun Turkuun tulet, ja yhdessä mennään kyttäämään sitä romahdus siltaa.

Kysyjän kommentti

Kiiots sinulle ja kaikille Napsuille,olen just lähdössä Turkuun,mutta kiireellä ohi,mutta jonain kauniina päivänän tulevana vuonna tuohikuussa lähden fillarin kanssa matkaan,sillä haluan ajella kaikessa rauhassa joen rantaa ja ihailla näkymiä.TERVE!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 15:42

Onnea sinulle. Kurkkasin juuri profiiliasi, että mistä olikaan kysymys. Kohta olet ollut vuoden aktiivinen, kunnon napsulainen. Oikein lämpöiset halit sulle.

Lisätty: 10.03.2010 - 15:44

Mun pitänee tyytyä virtuaalileivokseen, kun on tuota välimatkaa. Keskellä viikkoa kevyesti vaan täällä edelleenkin kovasti flunssassa, mutta ensimmäiset siemenet olen laittanut itämään. Kyseessä pasuunakukka ja toivottavasti onnistuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 17:38

Saisi sitten olla juustokakkua kahvia. Onnittelut Guru PateT:lle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 17:57

Mukavaltahan se tuntuu, että olet edistynyt. Näkkäriä kahvin kera, kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 19:10

lämpimät onnittelut sinulle kermakakun kera.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 19:53

Kappas vaan Patea, vuoden napsua napsutellut.
Paakkelsit pöytään kannetaan
ja juhlavasti vieraille annetaan.
Onnitteluni editymisen tiellä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:09

Onnea Pate!, kohta sinä olet siellä. Minä tuun sinun kanssasi ne paakkelsit syömään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 21:17

Hyvää 1-vuotispäivää PateT. Minulle maistuisi Fazerin tumma perunaleivos. Perässä tullaan - taisi juuri tulla kuukausi täyteen.

Lisätty: 10.03.2010 - 21:18

Kurkkasin juuri omia tietojani ja olen näköjään liittynyt 25.1.2010.

Lähteet:
Napsu

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 21:51

Onnea vaan ja tervetuloa kymppisakkiin. Minä ottaisin graavilohileivän kahvin kera kiitos.