mitä tänään ruoaksi, itselaitettua vai valmista ruokaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 14:26

Minä ihan itse ruokamme valmistan, tänään syömme lihaperunalaatikkoa ja huomenna myös, yleensä teen 2 päiväksi ruokaa , pitää varautua jos pikkuihmisiä tulee yllättäen meille.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 14:07

itse se on laitettava, jotain wokissa, myöhemmin näkee sitten mitä siihen pannuun löytyy

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 14:08

Itse laitettua kasvisjauhelihakeittoa. Ei koskaan valmisruokaa osteta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 14:40

Aina itselaitettua,mitä mieleen juolahtaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 14:46

Ei mitään, lounaan olen nauttinut ja illalla pientä iltapalaa, hedelmiä ilmeisesti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 14:56

Itselaitettua, jotain mitä tässä illan päälle kehittelen. Valmis ruokaa tulee harvemmin ostettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 15:51

Meillä oli puuropäivä ja illaksi olen tehnyt ison kulhon hedelmäsalaattia. Flunssassa ei oikein maistu mikään. Huomenna keitän kalakeiton Mariaanan tapaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 16:32

Aina joka päivä itselaitettua ruokaa luomu tuotteista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 17:43

Itse tehtyä lihakeittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 21:35

Tuolta kategoriasta Ruoka ja juoma saa paljon vinkkejä aiempien kysymysten vastauksista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 21:53

Itse laitan ruoat ja mahdollisimman puhtaista raaka-aineista. Valmisruuissa epäilyttää säilöntä-, väri- ja ties mitkä lisäaineet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 22:09

Itse laitan ruuat..Tänään tein pyttipannua..kun oli keitettyjä perunoita..ja hyvin maistui...nam.. nam..
Huomenna keitän savupotkasta hernekeittoa..