mitä kasvatatte kasvimaalla tulevana kesänä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 15:53

Perunaa salaatteja, tilliä, sipulia, persiljaa ja kukkia paljon. Onnelassa tomaattia ja mansikkaa ja niin, kukkia hyvin paljon. Uusia pensaita ja kukkia paljon. Porkkanat yms. ostan kaupasta koska aikani ei riitä kitkemiseen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 14:04

Kasvimaani yllä on sementtikerros, joten en mitään, ellei sitten joku voikukka pilkistä esiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 14:05

Viime kesää ajatellen niin kaikkea etanoille kelpaavaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 14:12

en mitään jos ei erikseen pakoteta, selkä taipuu paremmin katiskan nostoon kuin porkkanan harvennukseen

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 15:02

Perunoita ja porkkanoita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 16:38

Perunoita kolmea eri lajiketta.Rosamundaa,siikliä ja timoo.sipulia ,papuja, herneitä,porkkanaa,lanttua.punajuurta,tilliä,pinaattia,kesäkurpitsaa,maartisokat on siellä jo valmiina,
Mulla on 20 marjapensasta,omenapuita,raparperiä,Kylvän ruiskaunokkia ja kesä malvoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 17:40

Kerrostalon pihassa en kasvata mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:13

Pikkasen pienemmässä kaavassa kuin bongari,mutta meinaan kokeilla KongoBlueta(perunaa) ja erilaisia salaatteja useita lajeja,sipulia kelta-ja puna sekä valkosipulia.Ne on muhineet lumen alla koko talven,pistin maahan syksyllä ja ovat kotoisin lounais-Ranskasta samoin ruohosipulit.
Punajuurta ja porkkanaa,mistä muusta ne etanat ja jänikset tykkäävät?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 21:32

En ole vielä päättänyt. Riippuu minkälainen uudesta kasvimaasta tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 22:17

Perunaa,tomaattia,kurkkua,sipulia,porkkanaa,punajuurta,salaattia,tilliä,persiljaa ja yrttejä..näitä ainakin..ja Kesäkurpitsaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 22:33

Taitaapa jäädä ihan vain koristekurpitsojen kasvatukseksi. Mökki sijaitsee 70 km:n päässä, enkä pysty plantaasia täältä kaupungista etänä hoitamaan.