mitä povaatte, tuleeko lämmin intiaani kesä vai kylmä sateinen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 14:03

Povaan lämmintä intiaanikesää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 14:04

arvuutella voi mitä vaan, toivoa vieläkin enemmän, mitä sitten todella tulee on ihan toinen juttu

intiaanikesä on uusi lämmin jakso syksyllä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 14:05

Sammakkomies voisi ehkä povata tähän pätevän vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 14:40

En ole ennustaja, en säätieteilijä myöskään, en ala sanomaan yhtään mitään. Joku sammakkkomies voisi antaa ensi käden tietoja jos asia kovasti askarruttaa. Joka tapauksessa on tyytyminen siihen mitä tulee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 15:02

Povaan erittäin lämmintä intiaani kesää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 15:55

Odotan, toivon ja uskon lämmintä, aurinkoista kesää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 17:39

En ole povari, joten jätän povaamatta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 18:31

Kun en usko noihin povareihin (en tarkoita povitaskuja) niin lainaan erään etisen poliitikon sanoja että mikään ei ole niin vaikeaa kuin ennustaminen, varsinkin tulevaisuuden ennustaminen. Joten syksyllä
tiedämme paljon enemmin asiasta.Eikö se ennustaja sammakko kuollut kun en ole huomannut aikoihin julkisuudessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 21:30

En ole povaamisen lahjoja, mutta toivon lämmintä, kaunista ja pitkää kesää johon liittyy sopivasti sateita silloin kun niitä tarvitaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 21:58

Tästä lonkalta heitettynä: kylmää, kuumaa, sadetta ja ehkä jokunen raekuuro.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 22:23

Lämmintä kesäähän sitä toivoo..kun on sellainen kesäihminen..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 08:45

Kyllä sieltä lämmintä saadaan niinkuin ennenkin. Tietysti kylmiä jalksoja voi tulla ja sateita .Ne kuuluukin kesään.Ei näin kylmää kuitenkaan. Yleesä kovan talven jälkeen tuntuu kesä paremmalta kesältä. Sitä ei ole enään niin kranttu siinävaiheessa kun talvesta selvisi.