mikä on suosikkisarjanne tv:ssä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 13:54

sarjat no niistä Metsolat oli. aikani katsoin kauniita ja rohkeita, mutta
kun ne sekos liian usein toisiinsa ja heräsi kuolleista, niin meni yli hilseen.
Taylor oli kaunis ennen huulien täyttöä, mutta en meinannut uskoa silmiäni kun näin
ne huulet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 14:07

Tähän niinkuin edelliseenkin kysymykseen löytyy vastaus profiilisivullani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 14:20

puoli yhdeksän uutiset (TV1)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 15:07

*Ei ole suosikkisarjaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 17:26

C.S.I, Todistettavasti syyllinen, Ilman johtolankaa, Selviytyjät, Amazing Race, muun muassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 21:21

Ei ole suosikkia mutta tietynlaisia katselen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 22:29

Emmerdale. Onkin sitten ainoa sarja jota seurailen, mutta jos en ole kotona "emmis" aikaan, ei aiheuta vieroitusoireita. Niin, ja näkeehän ne myöhemmin netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 22:52

Ei mitään ehdotonta suosikkisarjaa...Kotikatua olen kyllä seurannut..