mistä lihavakin saa muotivaatteita ostettua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 16:00

Lorella kuulemma Helsingissä on sellainen Isojen tyttöjen leninkipuoti

Lorellassa taitaa olla 42 pienin koko. Mainoksesta tuon tiedon luin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 13:46

Täällä Turussa on liike joka myy vain reheville ihmisille vaatteita, nimeltään ISOSISKO.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 13:50

Minäkin aikani pähkäilin mistä saisin isoja kauniita vaatteita, monet tilausvaatteetkin palautin, kunnes huomasin pudottaa painoa pois meni 27 kg, johna alkoi sopivia kauniita löytyä
Ennen sitä tuskaili, sillä tuntui, että lihava saa kulkea alasti, tai ostaa sitten jotain
retaleita.
Kyllä sitä ihminen saa reheväkin olla ei siinä mitään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 17:20

Isojen tyttöjen kaupasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 21:12

Kyllä heillekin on tehty ihan oma liike.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 22:38

Lindexillä ja Seppälällä on omat XL-soppensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 23:01

Kyllä täällä ainakin löytyy isoille ihmisille vaateita....mutta minä en kyllä niitä tarvi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 00:30

www.misura.fi/

www.zizzi.dk/en-GB/Find-Shop...nland.aspx

Kappahl´lla myös isot koot