miten vaihdan napsun profiilissa käyttäjänimeni?

vai pitääkö aloitaa alusta ja kirjautua uudestaan toisella nimellä.
saako sitä vaihdettua, niin ettei pisteitä sun muita menetä.
kääk hankalaa

Avainsanat: profiilissa nimi vaihtaa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2008 - 14:39

Vaikka käyttäjänimen voisikin vaihtaa, elä hyvä tyttö mäne vaihtamaan, kun oot kerinnyt tuon itelles omimaan. Nythän sitä nimeä ei muut voi ottaa käyttöön. Terhi on hyvä nimi, supisuomalainen, suorastaan kaunis! Oisit mieluimmin ylpeä tuosta nimestä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 18.08.2008 - 14:09

Kyllä se taitaa olla niin, että tuo nimimerkki on se pysyvä tunniste jota et pysty vaihtamaan vaikka siinä profiilissa melkein kaikki muu onkin vaihdettavissa. Jos millään halua olla enää Terhi, niin sitten edessä on uuden elämän aloittaminen puhtaalta pöydältä.

(Asia kannattaa tietysti varmistaa Napsu ylläpidolta)

Lähteet:
kaikenlaista kokeilleen kokemuksia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 18.08.2008 - 14:31

Ylläpito vastaa:

Käyttäjänimen voi vaihtaa profiilin "Muokkaa tiliä"-sivulla kohdassa "Käyttäjätunnus".