oletteko käyneet deitti ja seuranhakupalstoilla koskaan?itse en ole.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 12:18

Ei ole tullut käytettyä, mutta olen joutunut seuraamaan muutaman (ikä)neidin surkuhupaista seuranhakua ja kyllä käy sääliksi kuinka heitä vedätetään.
Ei aivan niin nuoret ovat toivottoman hyväuskoisia ja näyttää siltä, että eivät edes ota opikseen.
Tässä valossa en todellakaan suosittele deittipalstoja, vaikka olen kuullutkin monen löytäneen sieltä "sen oikean". Itse en ole sellaiseen törmännyt.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 12:14

Ei ole ollut minulla tarvetta hakea seuraa vuosikymmeniin, sinä voisit kyllä sitäkin kanavaa koettaa että itsellesi miehen saisit, tyttäreni löysi netistä kumppanin ja heillä lapsikin on ja asuvat yhdessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 12:40

Ei ole tarvetta deittailuun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 12:52

En ole koska ei ole tarvetta. Vaikka olisin sinkkukin, en taatusti tuollaiseen sortuisi, en ole niin pahannäköinen enkä pahantapainen että olisi pakko nettideittailla. Jotenkin surullista koko touhu mielestäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 13:12

Olen, mutta issekseni tässä olen edelleen ja rumuuden kanssa sillä asialla ei ole mitään tekemistä siellä olevilla. Voisi miettiä tuota omaa, jyrkkää suhtautumista asioihin. Tuo tapa suhtautua asioihin on myös surullista :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 14:17

En oo käyny.Olen "löytänyt"seuraa ihan muualta.Eräs tuttu löysi kumppanin netistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 15:12

Ei ole tullut käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 21:03

En edelleenkään harrasta moisia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 22:53

Ei ollut deittipalstoja käytössä, kun viimeksi oli juoksuaika. Ai, niin seuranhakupalstat lehdissä - eipä niilläkään ole tullut aikoinaan käytyä.