ovatko lapin matkat vielä suosiossa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 20:18

Ovat, ovat. Lappissa on kaunista.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 11:41

ens kesänä lappia ja jäämerenrantoja kierteleen .. lappi on aina suosios , ainakin minulla ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 12:12

Lappi on jotain, mitä muualla ei ole.
Varovasti, ettei lapin hulluus iske.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 12:38

minä ainakin olen heinäkuussa taas menossa. kyllä suomen luonto on upea!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 12:46

En tiedä. En halua kovaan pakkaseen enkä myöskään lentävien inisijöiden ruoaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 13:25

Lapin hulluus on iskenyt jo aikoja sitten ja tulevana syyskesänä lähdemme uudestaan sitä kultaa huuhtomaan. Sen verran hyvät tulokset oli viime syksynä. Lapin luonnossa on tarkoitus vaeltaa myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 20:52

Mihin niiden suosio olisi hävinnyt? Upeita maisemia ja ennen kaikkea se rauha mikä siellä vallitsee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 23:48

Miua ei ole lapin matkat olleet koskaan suosiossa..