mikä olisi sopiva lahja 15-vuotialle tytölle rippilahjaksi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 11:44

Kaulakoru, rannekoru, rannekello, sormus, digikamera... Tietysti rahalahja on aina mieluinen, mutta jos haluaa muiston antaa, niin sitten esim. jotain edellämainittua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 11:31

Olen perinteisesti ostanut lastenlapsilleni kultaristin ketjuinee, ja ihme kyllä 20v.Jani poika pitää
sitä vieläkin kaulassaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 12:40

itse ostin kauniin kristallikulhon kannella. sinne laitoin hieman namuja ( oli yhdistetty joululahja ). tästä jää ihana muisto ja vaikka nyt ei välttämättä arvosta, myöhemmin kyllä kun omaan kahvipöytään laittaa vaikka keksejä tarjolle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 20:22

Jokin aito koru.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 20:36

Asiantuntija tuossa vieressä oli sitä mieltä että taloustavara ja liinavaatteet olisivat tervetulleita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 23:15

Aitoa korua minäkin ehdotan. Meidän kaveripiirissä on ollut tapana, että kummit ostavat ristin ja ketjun, joten tiedustelepa heiltä heidän aikomuksistaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 23:57

Jos ei ole kummi eikä mummi...Niin raha on nuorille ihan mieluisa lahja..eihän niitä korujakaan hirveästi nuoret pidä..Minun lapsenlapset olivat ihan onnessaan,kun saivat rahaa..korujen lisäksi..