kuuinka moni odottaa innolla puutarhatöitä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 11:55

Minä odottelen mielenkiinnolla paljonko minun kukkasipuleistani ylös nousee ja kukkii, ainakin 480 kpl niitä laitoin, vissiin enemmänkin, minä olisin tyytyväinen jos 100 ylös nousisi, mitään en tänä vuonna idätä, harmittaa jos etanat taas poskeensa kaiken pistävät, etana myrkkyä kyllä ostan tänä vuonna jos 1 etanan näen hiipivän pihassani .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 11:39

vittaa , minä minä .. ostin just kukkasiemeniä ja multaa , jot koht kehittelen tunne ikkunnalaudelle jonkin moisen kasvatus jutun .. mut nois siemen puseis vaan lukee, et esikasvarus huhti-toukokuus ...niin en nyt pidä mitään kovaa kiirettä...niitten siemenien kanssa ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 12:42

odotan kovasti. tänä kesänä vaan jää hieman vajaaksi tuo laitto kun kuukauden päästä joudun olkapään leikkaukseen. ehkä ukkoni säälii sen verran että jaksaa mun kotkotusta ja miettimistä mikä kukka mihinkin purkkiin ja sitten vielä istuttaakin ne;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.03.2010 - 20:33

Minä ainakin, onkin uuden tekoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.03.2010 - 00:05

Kyllä tosi innolla odotan..että pääsee pihalle touhuamaan..kaikkea kivaa..ja laittaa kasvimaata kuntoon..ja siemenet maahan..