kyllä on ollut ihanaa viettää talvilomaa kun aurinko on kokoajan paistanut

ihanaa olla aurinkoisella parvekkeella

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 20:11

Auts, auts.. älä kehu, haasta muute. Itelläni anomus on vetämässä viikolle 14. Tosin, jos kesälomarahat pitää ottaa vapaana, niin viikko 15 siihen putkeen. Ai et kihelmöittää pelkkä ajatuskin.
Mie mään mökil ja ongin ahvenii, ei mittää körmyniskoi, mut sellasii avannost nostettavvii...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 20:35

Kevät keikkuen tulevi...

Haarapääsky lähtee helmikuun lopulla muuttomatkalleen Etelä-Afrikasta kohti Suomea.

Jo helmikuun öinä saattaa kuulla pöllön soidinhuhuilua. Jos teeri alkaa kukertaa jo helmikuun alussa, keväästä tulee tasainen ja hyvä (vanha sääennustus).

On välillä melkein kesä ja sitten taas takatalvi...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:42

Ihanaa on vaikkei oo lomakaan, kerkii silti nauttimaan kevään merkeistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:53

Näin eläkeläiselle ihan mukava päivä. Mietin vaan mahtoiko olla Pekkasvapaa pakkasella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:01

Mikäs sen ihanampaa,kun saa viettää talvilomaa...näin ihanina päivinä,kun aurinko paistaa. Parvekkeella voi ottaa aurinkoa,ja kun laittaa silmät kiinne voi jatella..että on etelän lämmössä. Jos tulee jano voi ottaa vaikka oluen..Kivaa kun on aurinkoista..ja kevät tekee tuloaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2010 - 21:25

Mukavaa että kelit ovat hellineet ja suosineet. Hieman allapäin katselin äsken säätiedotusta. Lunta, lunta, lunta vaan. Kaikkialla lunta pullollaan - ja lisää luvattiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:28

Sinulle on sattuneet tuurit ja viuhkat kohdalleen,kun ilmat on sinua suosineet.Meillekin tänään aurinko paistoi,mutta ei vielä sulattanut lumia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:57

Kyllä Täs on Pasi kierrelty hesat ja Hämeenlinnat ja Lahessakin poikettiin.Torstaina kaupunki tarjoo safkat ravintelissa kun aloitan ihan kokopäiväisen sooolouran ja koetan vietellä vapaata nykyistä useemmin....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:59

Kyllä se eläkeläisellekin paistaa päivä, vaikkei niitä papan pekkasvapaita tulekaan.
Tänään oli kyllä aurinkoa kyllikseen keski-Suomessa ja eiks ne luvanneet lisää,
vaikka Ida ennusti lisää lunta......paleltaa jo ajatuskin siitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 22:13

Mahtava hiihtopäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 22:57

Loistavaa koiralomaa olen minäkin viettänyt,tänään ekan kerran oikein huomas kevään lähestymisen,tiet täällä Espoossa alkavat paljastua ja kuraantua,mutta auri paistaa ja lämmittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 09:16

ihanaa että sinulla on ollut mahtava lomasää ja ilmat suosineet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 12:51

toivottavasti aurinko paistaa vielä ylihuomennakin. pidän yhden talvilomapäivän pois. säästän loput kesäloman jatkeeksi.