Miten valmistetaan Sydänystävän puuro? Netistä löysin ohjeen vain 300 hengen satsille, pienempi määrä riittäisi!

Avainsanat: sydänystävän puuro

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 21:25

www.ateriamestarit.fi/upload...-esite.pdf
Tuolla olisi ohjeet sadalle hengelle. Onko se tarpeeksi pieni satsi? Pienempää ei tullut vastaan.

Kysyjän kommentti

Vähän isommalle perheelle suunniteltu ohje. Ei vaan kuulemma ihan suoraan ohjetta pienentämällä lopputulos ole ihan se kuin pitäisi.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 19:08

Jos jaat määrät esim kymmenellä saat 30 henkilön satsille kolmellakymmenellä niin se olisi 10 henkilöä eiköhän se periaatteessa menisi näin ja siitä vaa jakolaskuja tekemään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 19:50

mutta eikös siinä pussinkyljessä ole määrät ja mikro tai keitto-ohje.
kenelläs nyt 300 sydänystävääkään olis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 19:50

Minä valmistan kauraryynistä 1l.vettä,4dl.kauraryyniä ,1tl merisuolaa karkeaa.hellalla haudutan 15min.
siihe marja soppa. Kyllä sydän tykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:06

Jakolaskua räknäämään vaan.

Minulle riittää ja sydänystävilleni ihan tavan puuro niinä harvoina viikonloppuina, kun käyvät. Sytämeni tykkää puurosta, myös ystävät tykkäävät puurosta. Keitänpä mitä hyvänsä huttuu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:51

Puuro on minun ystäväni ja sydänkäpyseni sitä keittelee!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:06

Yleensä on pussin kyljessä keitto-ohjeet..kun tekee pienen määrän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 22:04

Mitkähän pidot on ollut kysymyksessä kun noin valtavalle sakille puuroa on tarvittu.
"turhapurolla" oli laskuri päässä, hienoa.
Liekö ollut linnan rääppiäiset, joita Hakaniemen torilla tarjoiltiin.
Itse syön kaurapuuron miltei joka aamu.
Ohje: 5 rkl kaurahiutaleita, ei suolaa, vettä loraus ja kolmessa minuutissa on puuro valmis.
Eikö olekin sydämelle hyvää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 23:01

Papitin ateriamestareilla taitaa olla kouluruokailu-reseptit sivuillaan,kun pienin annos tais olla 100hengelle,ei sun auta muu kuin ottaa taskulaskin käteen ja laskea,tai osta vaikka riihiruisjauhoja ja haudutat parin litran kattilassa ihanat ruispuurot.