Pitäisikö hänellä edes olla ajokortti?

- Nainen ajeli alapääkarvojaan autoa ajaessa

www.voice.fi/index.php?mw=Hä...amp;cat=26

Avainsanat: karvaton apina

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 20:42

Taisi olla kaikki älyllinen siellä päässä mitä eniten hoiteli.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 18:41

ei todellakaan pitäisi olla, kotona nuo asiat tehdään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 18:59

Ei pitäisi olla hänellä ajokorttia. Mutta siisti hän ainakin alapäästään on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 19:17

Mahtaneekohan hänellä edes olla ajokorttia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 19:53

Eihän hänellä enää ole korttia.
Lisäksi häntä odottaa ehkä vuoden vankeustuomio. Toivottavasti ilman raakkausvälineitä, että oppii olemaan sinut habituksensa kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:14

Jaa-a, jos onki naikkosella alapäänajelukortti.... who knows....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:45

Voi hyvät hyssykät!Ei todellakaan pitäis tollasella idiootilla tsettiä olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:08

Kotona pitää tehdä sellaiset kaunistus-hommat..eikä ajaessa..kortti vaan pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 22:21

No,eipä nykyään muutenkaan kortilla ajeta.Varastetaan ja ajetaan humalassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 00:31

Kun ihminen kärähtää ratista vuoden aikana 37 kertaa (niin kuin eräs Lahden kulmilla) voi myös pohtia samaa.
Tuskin oli tuolla kaverilla sheifferia povarissa reissuillaan...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 08:40

Moni ajaa autoa mutta ajokorttia ei ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 09:25

luulin kaiken nähneeni, kun viitisen vuotta sitten viereisellä kaistalla uranainen vaihtoi ehjät sukkahousut jalkaansa ja samalla puhi kännykkäänsä ja istui mersunsa ratissa (seistiin kyllä liikennevaloissa Tuusulantien alussa)

mutta näköjään aina joku panee paremmaksi

näissä akrobaattihomissa ei siitä kortista paljoakaan apua ole