Maailmassa parhaiten menestyneet ajattelevat vain tulevaisuutta................

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 20:05

Minäkö kuulun sitten maailman parhaiten menestyneisiin?!
Keskiverto suomalainen tietysti kuuluu maailman eliittiin, joten olkoon sitten vaikka niin. Tikkua en ainakaan halua silmään, joten jätän menneitten murehtimisen tyystin ja keskityn siihen, mitä elämällä vielä on annettavanaan.
Onnea ja menestystä itse kullekin.

Kysyjän kommentti

kiitos vastaajille

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 18:42

ja menestystä ja kunnianhimoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:19

Mitäs sitä taakseen kuikuileen, kun ees on elämän virrat... Ja milläs se menestyneisyys mitataan? Tuohen määräl vai sil kui onnelline oot? Kaikki elämätön on eessä. Sehän tuo tullessaan monenlaista hyvää ja uutta ja lisärikkautta elämään. Asenteestahan se on kiinni. Avoimin mielin kohti tulevaa. Etteepäi elävän miel, niihä sitä sanotaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:44

jonka luulevat olevan ruusuinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:10

Heillä on varmaan elämä ruusujen päällä tanssimista...omasta mielestä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:49

Menneisyys ollut ilmeisesti niin synkkää, että odottavat jotain parempaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 00:28

Niinhän me kaikki ajatellaan tulevaisuutta. Mitä sitä mennyttä jahkailee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 08:48

Eteenpäin elävän mieli!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 09:27

no jos et eteesi katso, tallaat lehmänläjään ennen pitkää ...