Minne kannattaisi mennä lomalle huhti-toukokuussa?

Haluaisin lomaltani aurinkoa, eikä paikka saisi mielellään olla hirveä turistirysä.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 17:02

Kevät on oivaa aikaa kaupunkilomalle. Kauniita ja keväisiä kohteita ovat mm. Barcelona, Lissabon tai Rooma.
Katsopa kyseisiä kohteita vaikkapa Napsun omilta matkailusivuilta.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 17:31

Aurinkoa saat takuuvarmasti esim. kanariansaarilla mutta toisaalta siellä on vaikea välttyä muilta turisteilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 18:11

Itse olen ollut tuona aikana Rodoksella kaksi kertaa ja oli aivan mahtavaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2010 - 18:15

Kreikka on yksi vaihtoehto. Myös Espanjassa on lämmintä riittävästi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 18:45

rodos ,kanariansaaret, espanja , ranska, ja sekä muut kaupunkilomat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:23

Mites ois Suomen Lappi? Saap lasketella ja luistella ja hiihellä ja saap möllikkää naamariin. Kaik hyvät yhes paketis. Ja vielä finanssipolitiikkaa ajatellen - kaik jääp kottii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:50

Kokeile Eilatia.
Jos on liian kallis, niin Alanya on halvimmasta päästä ja sielläkin paistaa varmasti tarpeeksi.
Kovin kauas ei tarvitse Kleopatra-beachilta mennä, kun löydät näinkin idyllisen paikan. static.panoramio.com/photos/...694037.jpg
Jos kaipaat todellista rauhaa, niin matkusta tänne. static.panoramio.com/photos/...728013.jpg Tuo paikka on Egyptissä, Borg el Arab, Hilton hotellin ranta. Kun Kairolaisilla ei ole lomaa, niin tuota rantaa riittää kilometrikaupalla ja saat kävellä ihan yksiksesi. Lento Aleksandriaan ja sieltä hotelli jostain El Alameinin ja Aleksandrian puolivälistä ja rauhaa riittää. Ulkomainen turisti on siellä sen verran outo näky, että eivät edes tyrkytä mitään.
Aleksandria itsessään on mielenkiintoinen kaupunki. Siellä ei kukaan tyrkytä mitään, koska ulkomaisia turisteja ei juuri ole, ei ole rihkaman myyjiäkään. Siellä näkee aitoa Egyptiä. Raitiovaunutkin pysyvät koossa pakkelilla tai jollain sementtilaastilla. Taloja ei niin olekaan paikkailtu. Ihastuttavan ränsistynyttä ainakin turistin mielestä.
Paikan kirjasto onkin sitten maailman suurin ja upein!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:18

Rodoksella ainakin lämmintä..mitä itse olen ollut Huhti-Toukokuun vaihteessa..ja aika rauhallista vielä silloin,kun ei ole sesonkikausi alkanut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 23:39

Rooma, mutta et voi välttyä turisteilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 00:36

Aikaisemmin olen ollut toukokuussa Ahvenanmaalla mutta nyt poikkeuksellinen talvi aiheuttaa sen että olen siellä vasta aikaisintaan elokuussa. Ei ne jää sielläkään sula ennen kesäkuuta.
Turistirysistä en ymmärrä mitään vaikka olen ollut yli 50:ssä maassa lomailemassa isäni kera ja laivojensa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 08:45

Kannatan ehdottomasti jotain kaupunkia, keväällä ei kuumuus haittaa ja pirteällä kevätmielellä jaksaa katsella nähtävyyksia.
Joku jo ehdottikin Lissabonia, siinä on yksi mahtava kaupunki jossa on huhtikuussa mukavan lämmintä ja aurinkoista. Dublin on myös ok ja jos Ranskasta tykkää niin Nizzaan pääsee vaivattomasti. Turistirysiä en ihmeesti kenellekään suosita, (tarkoitan rantarysiä), niihin osaa jokainen mennä ilman suosituksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 19.03.2010 - 01:01

Etelä-Florida on todella kiva kohde huhti-toukokuussa.