Ostaisitko aaveita pullossa?

uutiset.msn.hs.fi/ulkomaat/a...5253549145

Avainsanat: haamu omassa pullossa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.03.2010 - 09:30

moni poika on aaveensa hankkinut pulloja ostelemalla,
(se ei kuitenkaan ole hiihtoliiton suosittelema konsti)

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 16:49

Tottakai minä ostaisin ja vielä mieluummin kun saisin valita kenen haamu pullossa on!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 17:32

En tuollaiseen rahojani hassaisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 17:39

en

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2010 - 18:14

Saattaisi tämä minun kotihaamuni suuttua jos ottaisen toisen alivuokralaisen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 18:48

en ostaisi aaveita, ne pelästyisivät minua ja pötkisivät pakoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:04

Kyllä, voisin ostaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:56

Ostaisin kaiki mahdolliset pullotetut aaveet ja pästäsin ne vapauteen..........

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:21

Ei taitaisi olla minun juttuja ostaa aaveita..pullossa..jonkin kivan aarteen voisi laittaa pulloon ja ihailla sitä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:54

Kyllä sitä aaveita voi ostaa pullossakin kun tarpeeksi kallistaa prosenttijuomaa.
Lisää aaveita se laittaa hakemaan. Pikku-ukot eivät varmaan ole mitään herkkua.
Olen tuttavaani katsonut joskus järkyttyneenä kun hän tosissaan näki aaveita pullon availun jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 00:38

Jos en edes veikkaa enkä lottoa, niin miksi sitten pitäisi sortua tuohon?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 09:55

En ikinä ostais.kun ei niillä mitään tee.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 12:55

en lukenut liitettä - mutta.......
jos nyt saisin tuon oman haamuni pulloon. rupean epäilemään että jokin siellä mökissä koputtelee. poikakin kuullut. eikä tasan ole vanhan talon napinaa. se on erilaista. kuikahan iso pullo pitää olla.......??