Mitä on tänään ruokalistalla?

Lenkki tehty, kaupassa käyty ja jauhelihalaatikko uunissa.

Avainsanat: ruoka jauhelihalaatikko

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 16:14

Vihreää salaattia fetajuustolla sekä kaali-puolukkaraastetta. Riisiä ja broileriwokkia. Iltapalaksi ja samalla aamupuuroksi hauduttelin ohraryynipuuroa. Lenkkeilty on ja syötykin jo.

Kysyjän kommentti

Toivottavasti maistui!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 14:23

Paistoin vain talonpojan-munakkaan...kun tulin avustushommista..sellainen pikaruoka,minkä sai nopeasti..Oli ihan hyvää pitkästä aikaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2010 - 14:38

Makkarakeitto valmistui juuri.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 14:39

'paastoan' kunnes auringon laskiessa pääsen vieraisiin pöytiin ja lihapatojen ääreen, tänään näin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 14:46

Illaliseksi pistän uunivuokaan kananfileen seuraksi porkkanaa,paprikaa,sipulia ja bataattia,ehkä riisin kanssa,jos väsään kookosmaidosta soossia,voikohan laittaa uuniin sitäkin kananpäälle.Koko satsi aika lämpimään uuniin,että tulee kaunista väriä pintaan.Lunssiaikaan meni vihannessosekeittoa ja voitleipää eli tää ei paastonnut :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 15:09

Ai kun on hyviä ruokia edellä. Idan makkarapotut maistuisi.
Kiireellä olen ja tyydyin salaattiin, jonka valitsin kaupan tiskiltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 15:35

nakkeja muutama ja paistan pari kananmunaa. jälkiuunileipää ja lasi rasvatonta maitoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 15:35

Läheltä se liippaa, minun listalla tänään on pakasteesta otettua vihannes-jauhelihakeiitoa, viipale ruisleipää ja lasi rela piimää. Ei varmaan liiemmin houkuttele.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 16:30

Lohikeittoa tuli syötyä ,jugurttia ,perunamuusia ja liha ,sieni kastike.Eri salaatteja tulista salaattikastiketta.Mehuja ,vettä ,maitoo ja leipiä.Aamulla valmistin omalle äidille 10 munan täytekakun
vein sen hänelle jo10 aikaan.Sille tuli yks kaks mieleen että teethän minulle kalkun ja tuot minulle,ikää on 85v.tta.Ei voinut vastustella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 17:37

Eilispäivältä jäi hedelmäistä broileria ja riisiä sekä salaattia, niitä lämmittämällä selvittiin tänään täällä kotona. Lounastunnilla käväisin vihannessosekeitolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:48

Meillä oli sisko-soppaa vielä eiliseltä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:38

Viikonlopun peruna, tonnikala, makkara, juusto, sipuli, chili -omasta päästä uuniruokaa söin viel töissä tänään, lisukkeeks laitoin lautaselle herne-maissi-paprikaa, iltasella täs vaan pari hiivaleivän viipaletta, jot aamuun taas jakselee;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 00:16

Tänään oli pizza poikkeuksellisesti.