mikä on vilkkain ajankohta napsussa?arkiillat vai viikonloppu?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 09.03.2010 - 14:09

Hiljaisuuden jälkeen täällä tuntuu olevan virkeitä - kiitos teidän uusien napsulaisten - napsuttelijoita melkein ympäri vuorokauden. Yöt ovat nyt kyllä aika hiljaisia verrattuna siihen miten on ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 13:20

Arvelisin, että illat mielestäni ovat aika vilkkaita, tosin viikonloppuna ei ole tullut seurattua niin
tarkkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 14:12

Minä luotan Guru Idan arvioon napsuttelusta!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 16:38

Kyllä napsussa tuntuu olevan nykyään aika vilkasta..niinkui meidän Ida totesi..kiitos vaan uudet,että olette saanet uutta tuulta purjeisiin,,yöt kyllä on hiljaisinta aikaa yleensä...mutta jos iskee se höpö höpö tauti voi kylläkin olla vilkasta joskus..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 17:51

Iltaisin on ainakin vilkasta vaikka näyttää myös päivä-napsuilijoitakin oleva.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 19:27

Vaihtelee suuresti myös vuodenaikojen suhteen, mutta olen havainnut sevästi vilkastuvan ja hyvä niin kun vaikutti yhdessä vaiheessa että on hiljaista kuin huopatossutehtaasa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:13

Hienoa, että napsu vilkastui.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:59

En oo huomannu, mutta viimeaikoina täällä on ollu erikoisen paljon säpinää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 00:11

Uusien Napsujen myötä vilkastunut niin illat kuin viikonloputkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 00:44

Varmaan viikoloput kun nämä pari nimimerkkiä saavat kysyä ja haukkua "kysymyksissään" muita vastaajia.