oletteko tyytyväisiä käyttäjiä napsulaiset, kun olette napsussa?minä olen 100% tyytyväinen käyttäjä.pidän napsusta kovasti.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 13:15

No se on sitä alku hurmiota. Kyllä täälläkin tulee joskus itse kullekkin lunta tupaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 13:21

Niin alkuhurmiossa itse kukin tässä on, enkä osaa vielä edes käyttää sitä oikein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 13:25

Napsuttelu päivän pelastaa,
jos oikein jaksaa ponnistaa.
Mielestäni napsu on,
paikka aivan verraton.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2010 - 14:07

En voi kun yhtyä tuohon pappa4:sen runoon. Voiko sen paremmin sanoa.
Hyvä paikka tämä on, ja jos ahdistaa, niin aina voi olla avaamatta sivustoa. Kyllä se jonkin ajan päästä taas maistuu tämä napsuttelu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 16:44

Kyllä napsu päivän pelastaa,se on ihan mukava juttu,kun täällä viihtyy...monta kertaa ei meinaa malttaa lähteä nukkumaan...kun täällä kukkuu illasta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 17:52

Mukavaa ajanvietettä tämä napsuilu on ja tykkään kovasti. En edes käy muilla keskustelupalstoilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:15

Olen tyytyväinen, hauska paikka tämä on. Ja kiitokset siitä kaikille napsulaisille. Kanssanne on ilo höpöttää. Jatketaan samaan malliin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:00

Tääl on ihan mukavata.Eihän täällä muuten kukaan ois.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 00:09

Tyytyväinen olen Napsuun. Jos en sata%:sti niin ainakin 99%:sti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 00:48

Periaatteessa kyllä.
Jos ehdottaa ylläpidolle jotain järkevää uudistusta tai muille napsulaisille niin silloin olen väärä henkilö. Kun joku muu ehdottaa sama asiaa kuukauden päästä ovat kaikki innoissaan...