Mitä joulupukin muori teki sillä välin, kun pukki oli jakamassa lahjojaan ympäri kyläraittia??

Avainsanat: joulupukki joulumuori joulu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 19:30

Arvelen tietäväni vastauksen mutta ei sitä voi julkisesti sanoa. K.. eikun poltti kynttilöitä

Kysyjän kommentti

Arvatenkin: "Kynttilä palo palo pohjahan, asti heiliä ootellessa..".
Lainaus kansanlaulusta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 09.03.2010 - 12:09

Ihan kuin olisin joskus kuullut tuohon vastauksen, mutta nyt en muista.
Siis vastaankin omalla ajatuksellani: hän tietysti laittaa kystä kyllä ja sahtia kyytipojaksi pöytään
valmiiksi, jotta nälkäinen isomaha reissultaan palattuaan saa pötsinsä täyteen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 13:21

eli hän siis pani parasta pöytään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 13:24

Järjesteli varmaankin paikkoja, jotka olivat jääneet tyhjiksi kun lahjavaraastot olivat poissa.
Henkäisi helpotuksen huokauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 13:28

Otti tietysti moukut. ja nukkui joulupäivään asti.Oli onnellinen olotilaansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 13:30

Jakaa torttua ja piparia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 16:48

Taisi rentoutua ja otti paukut..kun sai pukin matkaan..ja sitten alkoi kinkkua paistamaan .,että pukille on pöytä koerea,kun saapuu väsyneenä urakastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 17:56

Sitä en tiedä mitä muori sillä aikaa tekee mutta sitten kun pukki tulee kotiin, antaa pukki muorille tyhjän kontin ja muori antaa pukille nelinkontin (ok, hiukan tuhma juttu...)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:17

Otti snapsit, ja huokaisi helpotuksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:36

No, eikös tuo ole yksityisasia. Iltapäivälehdet ovat riepottelua varten. Yksityiselämä on pyhää. Napsu varmaan pitäytyy kommentoimasta asiaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.03.2010 - 00:06

Muori jakeli jotain muuta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 00:51

Lepäsi rankan duunin jälkeen.
Sairaan mielikuvituksen omaavat luulevat jotain muuta.