mitkä ovat netissä maksullisia sivuja ja palveluita?etten vahingossa sinne mene.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 11:45

Eivät ne sinua osaa laskuttaa, kunhan et anna tietojasi, etkä varsinkaan luottokorttitietoja.
Suurempi ongelma on, että koneesi voidaan kaapata roskapostipalvelimeksi, jos liikut hyvin epämääräisillä sivuilla ja klikkailet siellä huolettomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 13:27

Tätä samaa asiaa minäkin olen kysellyt ja lapsenlapseni Mikko on laittanut kait jonkinlaisia estoja, etten vahingossa harpaa niille.
Mutta kyllähän ne tarkkaan täytyy syynätä, sillä eräskin deittisivusto maionostaa ilmaista liittymistä,
mutta sen jälkeen joka tavu maksaa. Olkaamme valppaina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 14:47

Yleensä niille ei pääse ennen kuin olet antanut vallan tilisi käytöön.
Minä en mene edes sellaisille sivuille jotka vaativat kirjautumisen, tosin tämä on tehty poikkeus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 22:59

Lisäys: Et kyllä maksullisille sivuille pääse huomaamatta, koska alkavat kysellä visa-korttisi numeroita ennenkuin pääset yhtään sen edemmäs, joten surffaile rauhassa, soittoääni tilaukset ainoa poikeus, niitä jos tilaat ja luulet että ovat maksuttomia, erehdyt!!! Kannattaa eroittaa kirjautumisen ja maksullisen sivun ero, ei kirjautuminen mikään peikko ole, sillä vaan yritetää siivota sivusto turhista kävijöistä, ja voithan jos omalla nimellä kirjautuminen pelottaa luoda esim "hotmailiin " keksimälläsi nimellä postilaatikon jota voit käyttää eri paikkoihin kirjautumista varten, mikä on jopa suositeltavaa ettei omat tiedot turhaan mene joka paikkaan. KT

Lähteet:
[email protected]

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 00:55

Ei kai niihin kukaan voi vahingossa mennä.
Jos haluat tilata tiukkaa por-noa nettiisi niin ei sinne vahongossa mennä.
Höpö, höpö... ei kukaan maksa surffillusta mitaän ellei itse anna kortin numerosarjaa.