mitä pidätte netin mainoksista?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 23:10

Tosiaan eihän niihin kiinnitä huomiota,kun ei katsele niitä vaan napsuttelee eteenpäin,välttämätön paha.TV-mainosten aikana ehtii vaikka mitä,huussiasiat ja välipalan väsäämiset hoituu eli ne mainokset on monasti paikallaan.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 11:51

En varsinaisesti pidä, mutta ne voi kätevästi ohittaa, joten menköön välttämättömänä pahana.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 11:57

kun on oppinut katsomaan ohi, tuskin edes huomaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.03.2010 - 11:58

Minua raivostuttaa kun menen jollekin sivulle, niin ensimmäisenä hyökkää joku iso mainos vastaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 13:37

Joo, kyllä se nuppiin ottaa, mutta eilenkin löysin aivan ihan ihanan sivuston,ilmaisen, jota pidetään pystyssä mainosrahoilla. Se vain niissä keljuttaa kun kesken kirjotuksen lävähtää mainoskuva päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 16:54

En pidä ollenkaan..ihan ärsyttäviä..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 19:44

En pidä netin enkä telkkarin mainoksista, mutta olisikohan se välttämätön paha rahoituksen suhteen vai maksaakohan kuluttajat nekin kuten esim. kauppojen mainostus vaikkapa lehdessä. Media kun media.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:23

En minäkään niistä pidä, en kiinnitä niihin huomiota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2010 - 23:59

Muita en huomaa, mutta kun kesken lukemisen lävähtää joku mainos päälle, se ottaa päähän rankasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 01:02

Nauhoitan ne kaikki ja katson hidastettuna aamulla.
En katso mainostelevision ohjelmia lainkaan, joten katselkoon kuka haluaa...