piristääkö aurinko mieltäsi?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 20:27

Piristää, piristää...

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 09.03.2010 - 11:54

Ehdottomasti. Siitä saa uutta voimaa ja mielenvirkeyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 13:39

Ihan varmasti, laittoi minutkin vanhuksen kävelemään 2 tuntia, tällä viikolla aurinko on paistellutkin.
Mutta voiko sen piristykseksi sanoa kun kevätaurinko paljastaa ne viimeisetkin pölyhiukkaset, mitkä ovat nukkuneet talven ajan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 13:46

Nautin sanoin kuvaamattomasti. Kun kirkkaus ja valo auringon saapuu ,se saa aivot vilkastumaan hetkessä.Huomaa linnuistakin ,ovat aivan erinlaisia kun pakkasella ja pimeällä .Nyt niilläkään ei tunnu olevan mitään hätää.Aurinko on kaiken elämää ylläpitävä voima.Olemme täysin riippuvaisia auringon valosta ja lämmöstä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 18:01

Voi kyllä! Tänään aurinkoi paistoi todella keväisesti ja sai mielen iloiseksi. Musta takkikin tuntui ihan liian synkältä ja talsielta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:03

Jep.Saan siitä virrrrrrrrrrtaaaaaaaaaaa...............

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:33

Kyllä piristää todella mieltä...Tänään aamulla läksin kotoonta klo 7.30 ja silloin alkoi jo aurinko nousemaan ja paitamaan...kyllä oli iloinen mieli koko päivän..kun alkoi tutumaan että on kevättä rinnassa.,,ja päivällä oli lätäköitä aurinko oli sulattanut lunta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2010 - 23:55

Piristää. Tuntuu että herää eloon ja vireystaso lisääntyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 01:06

Varmaan vähän.
Tyttärelle myös kiva mutta aurinko myös häikäisee ja lasit pitää olla kupolissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 09:59

kyllä aurinko saa mielen heti paremmaksi.Kyllä sillä on suuri vaikutus minulle.