Voiko kaveripyyntöön vastata muutoin kun "kyllä tai ei". Minusta se on aika tylyä, olis paljon kivempi perustella, miksi haluaa...

kaveriksi tai ei halua. Niinpä olen jättänyt ko.kohdat auki, toistaiseksi. En myöskään ole hakenut kavereita, kun en tiedä, missä perustella pyyntöä. Jos joku tietää, kerro pois. Tähän voin kyllä sanoa, että oon sen verran erakkoluonne ja muutenkin vaikea tapaus, jotta on kaikille parempi, että pysyttelen itekseni.

Lisätty: 18.08.2008 - 14:01

Mitä tarkoittaa käytännössä "kaveri". Jonin sanoi, ettei se velvoita mihinkään, onko siitä sitten jotain etua?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 18.08.2008 - 13:38

No käsittääkseni voi vastata kaveripyyntöön tämän kyllä/ei -vastauksensa, ja jos sen lisäksi haluaa perustella valintaansa. niin voi lähettää ko. pyytäjälle/pyydettävälle etsimällä hänet Napsusta ja lähettämällä viestin, jossa kerrot mahd. perustelujasi tms, taikka vaikka muuten vaan moikkkaat. Kaveruushan Napsussa ei velvoita mihinkään, vaikka suostuiskin kaveripyyntöön....., jos joku osaa kertoo tarkemmat linkit, kun en oo tässä ekspertti niin hyvä sitten....samaa mieltä, perustelut olis kyllä itse pyynnössä/suostumisessa kaveriks ihan hyvä kohta täytettäväks

Lähteet:
kunhan tässä funtsin ......

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

uma
Vastattu: 18.08.2008 - 22:31

Mäkin olen pohtinut joskus tätä juttua. Ei ka se velvoita senkummempaan. Mutta olisihan se kiva joskus viestitellä ns. kavereille. Mutta eihän siellä suurempia "sotasalaisuuksia" voi kertoa, kun ne ovat kaikkien nähtävillä. Joillakin näyttää olevan kavereita pilvinpimein, kiinnostaisi tietää, mikä on se peruste, millä kaveri valitaan? Mua lähinnä arastuttaa pyytää jotakin kaveriksi. Mutta eikös siitä saa pisteitä, jos ottaa tai saa kavereita. Joskus mua ihmetyttää näissä napsuttajissa henkilön ikä. Tark.että ilmoittaako henkilö oikean ikänsä, esim. 8v, 9v jne...Että jos näin on, että ikä pitää keksiä, minusta se on vähän toisten aliarvioimista. No- taisi mennä vastaus kysymyksen vierestä.