Mitä tunteita teissä herätti Varkaudessa siepatun lapsen kohtalo ja löytymispaikka?

Itse koin sen hyvin ahdistavana,tapaus ei myöskään ollut helppo komentoitava edes kaiken nähneelle poliisimiehelle.Totean vain,onneksi lapsi löytyi elävänä.

Avainsanat: lapsi siepattu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 11:19

hirveältä tuntui ,hyvä että lapsi lyödettiin ajoissa ja hengissä. minkäläinen ihminen oikein tuommoista tekee. luin lehdestä ,että olisi ollut mielenterveyden kanssa ongelmia. kohta ei voi jättää mitään vartiomatta.kerrassaan sydäntä kurkkua kuristi.

Kysyjän kommentti

Samat tunteet minulla,kun sinullakin,terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 10:07

Minusta tuntui aivan kamalalta et miten joku voi tehdä vauvalle noin.Eipä paljo järki päätä pakota.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 10:14

Vastaukseni on samassa paikassa kuin Idalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 11:37

Aika sanattomaksi vetää tuollainen.
Miltä mahtaa tuntua vanhemmista, isovanhemmista ja muista omaisista?
Mahtaako tekijä koskaan tajuta, mitä oikein tuli tehneeksi?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 16:26

Tuntui oudolle, että miksi joku tekee noin. En voi ymmärtää. Onneksi lapsi löytyi ajoissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 18:12

Kerrassaan hirvittävä teko. On pitänyt olla joko todella ilkeä tai häiriintynyt ihminen asialla. Voi vaan kuvitella sitä vanhempien hätää, kun lasta etsittiin. Ei varmasti tämä vauva nuku enää hetkeäkään vaunuissa ilman valvovaa aikuista. Outoa, ettei itkuhälytin hälyttänyt, kun lasta on otettu vaunuista. Oman lapseni vauva-ajalta muistan, kuin hälytin reagoi todella herkästi kaikkiin lähistöltäkin kantautuviin ääniin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:41

Kauhea teko. Miten ihmisluonto voi olla näin julma? Telkien taakse ja lähimpään hoitolaitokseen tekijä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2010 - 23:36

Jonkun hullun hullu teko. Onneksi päättyi onnellisesti lapsen kannalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 18:00

Herätti pelkkää vihaa sieppaajaa kohtaan.Taitaa olla päässä paljon löysiä kohtia. Pitkä tuomio vaan , eikä mitään paapomista.