kuinka moni harrastaa säännöllisesti liikuntaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 09.03.2010 - 09:49

Minun säännöllinen liikunta keskittyy lumikolan ulkoiluttamiseen talvisin (tänä talvena olemmekin paljon liikkuneet) ja kesäisin vastaavasti ruohonleikkuri ulkoiluttaa minua.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 09:44

vähintään sen 10 000 askelta tepastelen päivittäin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 09:46

Epäsäännöllisen säännöllisesti. Vähän sillai puuskapäissä riippuen työ- ja vapaapäivästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 09:47

Kylläpä olen alkanut nyt sporttisalillakin käymään ja vähintäänkin joka toinen päivä, hyvä juttu!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 10:13

En liiku yhtään säännöllisesti. nyt on mennyt ulkoilu lumen lumitöiden merkeissä ulkoilussa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 13:50

Säänöllisesti täytyy. Kaikki käy en sano ei.Liikkua pitää.Vierivä kivi ei kerkii sammaloitua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 16:51

minä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 18:18

Lenkkeilyä muutaman kerran viikossa, yksi tai kaksi uintikertaa ja työmatkat pääsääntöisesti kävellen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 20:47

Ulkoilen ja Zumbaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 22:06

Harrastan ihan säänöllisesti...siintä on tullut elämäntapa..kun olen pääsyt vaivoista..mistä joskus aikanaan kärsin...en halua olla siinä kunnossa..että liikkuminen on hankalaa ja toiset joutuu avustamaan..Kuntosali on ihan ehdoton...2-3 kertaa viikossa...selkä ja vatsalihaket pidettävä hyvässä kunnossa..uinti,vesijuoksu ja lenkkeily..ja kesällä pyöräily..vielä lisäksi..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2010 - 23:28

Säännöllisyydestä ei voi minun kohdallani puhua talvisaikaan. Kesällä päivittäin käyn lenkillä.