kuinka kauan kestää, että sydänsurut paranee?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 19:09

Parista päivästä pariin vuoteen, tai siihen asti, kunnes löytyy uusi ihastus.
Se päivä koittaa yhtä varmasti, kuin aurinko nousee ja silloin vanhaa ei enää muista ollenkaan, muuten kuin ehkä ihmetellessä, että "mitä minä siinä oikein näin?".

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 19:05

Ei taida löytyä niin viisasta ihmistä joka osaisi antaa oikean vastauksen kysymykseesi. Aika vaihtelee hetkestä loppuelämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 19:22

Aika haavat parantaa..paistaa se aurinko vielä risukasaankin..usko pois..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 19:27

Voi Annuliini, saatat suunnata jo ensi viikolla kohti uusia tuulia ehjin purjein.
Jos voisin oloasi jotenkin helpottaa, sen tekisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 20:05

Sydänsuru saattaa kestää hekilöstä riippuen kauankin.Riippuu niin monesta asian seikasta.
Muistan nuoruudessani kun tuli hetkellisiä suruja pojista.tuntui kun olisi elämä loppunut siihen ,mutta kuinka kävikään .Taasen menin hetkenpäästä eteenpäin ihastuksissani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 20:39

Riippuu haavojen laadusta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 20:40

Riippuu siitä, kuinka syvän haavan on rakkaasi viiltänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2010 - 23:24

Ei ole olemassa aikajanaa sydämen asioille. Mitä enemmän käpristyy itseensä ja suruunsa, sitä kauemmin se kestää. Mutta jonain päivänä huomaa, että nyt on huomattavasti helpompaa. Ja siitä sitten ehkä aukeaakin taas uusi aika uusille asioille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2010 - 22:15

Voivat parantua nopeastikin, kun et jää piehtaroimaan niin suruihisi. Jatka elämää edelleen.