onko epä normaalia , jos ihmisellä on vahvat ja ihmeelliset tunteet?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 22:39

Kyllä tunteita täytyy olla.Pahoja ja hyviä.Anna pahojen tunteitten jäädä unohduksiin ja koita niitä hyviä tunteita ruokkia.Niistä saa hyvää oloa ja muutenkin ne ovat terveitä tunteita.Hyviä tunteita voi toteuttaakin .Huonot täytyy ymmärtää huonoina.Silti kannattaa ne unohtaa.Molemipia täytyy olla että pysyy tasapainossa ,.Arvostaa hyviä asioita.Ihminen on elävä olento täällä maanpäällä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 19:18

Tuollainen kuuluu nuoruuteen.
Ennemmin huolestuisin, jos tunteita ei olisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 19:25

Onhan se ihan normaali asia..ei siinä mitään outoa ole..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 20:42

Vahvat tuneet ovat ihan normaaleja. Mutta millaiset tunteet ovat ihmeellisiä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 22:45

Se on elämää ei sen enempää...tunteiden asteikko vaihtelee ihmisillä kuin vuoristorata,mutta pääasia on,että on tunteita ja saa tuntea elävänsä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2010 - 23:22

Jokainen ihminen tuntee erilailla, ei siis voi puhua epänormaalista jos on omanlaatuisia tuntemuksia. Ne kuuluvat elämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.03.2010 - 22:14

Eikös se kuulu elämään, että tuntee.