Mitäs ne stadilaiset! Pitääkö metroon mennä vielä uimahousut jalassa ja aurinkolasit päässä?

Avainsanat: metro stadi

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 15:39

Oikea tyyli on unohtaa ne uikkaritkin kotiin.
www.welcometowallyworld.com/...oNude2.jpg

Lisätty: 08.03.2010 - 18:08

Idakos se olikin, kenet kuvasin?
Maailma olisi kai tylsä paikka ilman iidoja? www.youtube.com/watch?v=-N9IYosEKCo

Kysyjän kommentti

Paljastui alaston totuus!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 15:32

ei nyt ihan tähän aikaa vuodesta sentään. jos nyt otetaan muutama kuukausi lisäaikaa. ja ei nyt ihan uimahousut jalassa sentään metroon mennä:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 15:39

Joskus näkee polttariporukoita sukellus-ja uimakamppeissa metrossakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2010 - 16:08

Kaikkeen tuo papitikin sen kameransa kerkiää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2010 - 16:16

Eiköhän se vesivahinko ole jo korjattu, joten ilman uikkareita pärjää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 18:34

Laita nyt vähän enemmän päälle,kun uikkarit ja aurinkolasit..voi saada poliisikyydin,kun menet vähäisissä vehkeissä...vai haluako kokeilla??

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 19:12

Älä herra paratkoon näin lähde! On kylmä ja pakkasta. Jäädyt vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 23:56

kuivin jaloin pääsee jo rautaieasemaltakin metrolle, asu vapaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 08:36

Edellisen kerran menin minkkiturkki päällä. Harvoin käytän metroa, ehkä pari kertaa vuodessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 08:58

Metroa käytän päivittäin - on muuten tosi hyvä kulkupeli: ei takkuile, ei jonottele, hyvin harvoin on viivästyksiä. Nyt kun Rautatientorin pysäkki taas toimii, on asiat reilassa. Toivottavasti uutta uimapukukautta ei metroon ole odotettavissa.