Pidätkö siskonmakkarasopasta?

Tirvasin tuossa sopan. On mammalla ruoka valmiina, kun palaa päivän aherrusten parista.

Lisätty: 08.03.2010 - 15:26

Eihän sitä kuulu maitoon keittää!

Avainsanat: siskonmakkara soppa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 18:14

tykkään (sekä tehdä että syödä) siskonmakkarasopasta kuin hullu puurosta,
hyvä että on noitakin jotka eivät tykkää, jää mulle enemmän

Kysyjän kommentti

Tekeminen ja syöminen ovat olennaiset seikat.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 15:20

Kiva,kun joku tykkää,mulle on SE soppa kauhistus,kiitos lapsuuden fobiat.Mun äiti tapas keittää sitä,kun siskon ituli Ruotsista käymään,ei siinä mitään,mutta kun mutsi keitti sen maitoon!!!!!
Vieläkin näiden vuosien jälkeen tulee mulle se kalman kamala haju mieleen,kun jossain on SITÄ soppaa,en pidä enkä syö.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2010 - 15:26

Koulussa sitä joutui nälkäänsä syömään. Sen jälkeen en ole niin nälissäni ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 15:27

Kyllä pidän , ja yleensä kaikki ruoka on hyvää:

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 15:30

Kerran söin, mutta en ole enää toista kertaa. En tiedä mikä siinä oli niin kuvottavaa...vaikka yleensä olen kaikkiruokainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 15:30

täällä taas yksi joka ei tykkää syskonkorvsopasta.
en ole ikinä siskonmakkaroita ostanut enkä soppaa niistä valmistanut .
jo ne lötkömakkarat näyttääkin epäherkullisilta,
saatikka jos niitä pitäisi pullautella keittoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 16:10

Soppa on erinomaista. Naiset näköjään eivät tykkää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2010 - 16:15

Minä tykkään ja teenkin sitä silloin tällöin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 17:03

Nami maiskis.Oi minä tykkään kovasti.Laitoin sitä eilen!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 17:04

Mieheltäni kun kysyy mitä ruokkaa laitettaisiin.Se on heti siskonmakkara keittoa se on niin hyvää.
Kyllä minäkin siitä tykkään ,keitän sen kirkkaaseen liemeen.Klimppisoppa se maistamisen arvoista on. Sekin juhlaruoka.En kyllä itse erityisemmin siitä pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 18:58

Tykkään kovasti. Valkopippurilla maustettuna tietty. Vähintään kerran kuussa pusertelen ja keittelen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 19:03

Kyllä minulle siskonmakkarasoppa kelpaa, tulee varmaan kerran viikossa laitettua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 19:11

Siskonmakkarakeitto on helppotekoinen ja hyvän makuinen ruoka. Aivan mainio esimerkiksi kylmänä pakkaspäivänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 20:16

Joo. Tykkään sopasta.Minulla on sellainen oma resepti. Siihen tulee osanesteenä kolmen juuston kermaa. Aina se keitto on tehnyt hyvin kauppansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 08:43

Noin kerran kuukaudessa laitan sitä arkiruoaksi. On helppo keittoruoka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 09:00

Kyllä kelpaa. En olekaan laittanut aikoihin, taitaapa olla lähiaikoina ruokalistalla.