Varkaudessa on tapahtunut 3 kk:n ikäisen lapsen sieppaus, mitä ajattelette tekijästä?

Minusta sellaisella ei ole kaikki kotona. Tai sitten ihmisen täytyy olla täysin sydämetön!

Lisätty: 08.03.2010 - 14:42

Onneksi taisi päättyä onnellisesti!

www.savonsanomat.fi/

Lisätty: 08.03.2010 - 15:21

Nopeasti SS:t päivittää tietojaan. Mielenkiintoista että Radio vaikeni.
Onneksi pienokainen löytyi, mutta miksi ihmeessä sieppaaja peitteli lapsen hankeen, ei mene minulla jakeluun.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 14:45

www.hs.fi/
14.23 kertoo vauvan löytyneen.
Laskelmoitu sieppaus on jotain käsittämätöntä ja tosiaan sydämetöntä,mutta jos jokin vahinko...ajattelemattoman toisen lapsen tekemänä on myös mahdollinen.

Kysyjän kommentti

Kiitos. Osuit sattumalta oikeaksi kuten olemme uutisista lukeneet. Ettei vain olisi sinussa ennustajaeukon vikaa? =)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.03.2010 - 14:48

Tekijä täytyy olla joku sekopää. Ja oli jättänyt vauvan hankeen, josta löydettiin. Vauva vietiin sairaalaan tarkastukseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 14:56

Tuollainen henkilö tai mikä lienee ei saa minulta minkäänlaista ymmärrystä.
Tämän laatuisten tapausten kohdalla voi jälkeenpäin ilmetä outoja asioita.
Toivottavasti ei tälläkertaa. Parasta olisi lopu hyvin kaikki hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 15:12

Onneksi sieppaaja ei sentään ollut se karannut ahma.
Televisiossa sieppaaja on useimmiten oman lapsensa menettänyt äiti, mutta miten lienee todellisuudessa? Lapsen menettäminen on järkyttävintä mitä voi olla, joten ei olisi ihme, että filmi katkeaisi tälläkin tavalla, mutta "tavallisia" sekopäitä on kovin paljon enemmän..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 15:12

ei liene kauheen terve korvien välistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 15:29

ei ole kaikki kotona, luin juuri tapauksesta netissä. toivottavasti lapsi löytyy hyväkuntoisena.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 17:08

Äidillä kauhea tyska kun ei tiedä pienokaisestaan mitään.Mitä tapahtuu ja onneksi on löytynyt.Sanoin mahdotonta kuvailla tuota äidin....................siinä on ollut sekainen olo tila. Kaappaaja on aina seko pää.............

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 18:38

Kyllä kaappari ollut ihan sekopää...että tällaista Suomessa taphtuu..ihan ukomatonta.Lapsihan olisi voinnut tukehtua lumen alle..onneksi löytyi..voi kun ajattelee äidin ja omaisten tuskaa mitä joutuivat kärsimään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 19:08

Lasten sieppaajat telkien taakse, ja tutkimuksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 21:01

Joku todella häiriintynyt tyyppi asialla! Onneksi vauva löytyi hengissä. Voi vaan kuvitella sitä vanhempien tuskaa ja hätää, minkä ovat tuon piinallisen kolmen tunnin aikana kärsineet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 08:55

Psyykkisesti sairaasta henkilöstä on kyse mitä ilmeisimmin, kukaan ei voi olla pelkästään katkeroituneena tehdä tuollaista.