Turkulaiset,oletteko jo juoneet Romahdus Kahvit tai iltasella Romahdus Oluet?

Avainsanat: turun myllysillan romahdus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 18:09

tämä siltajuttu tais olla varsinainen pristysruiske kevätväsymystä vastaan

turkulaisen kommentti lehdessä :

"Nyt on rukouksiimme vastattu ja saatiin Turkuun uusi nähtävyys"

Kysyjän kommentti

Valitettavasti ajan keskiviikkona Turun läpi,enkä pääse tsekkaamaan mikä on sillan tilanne,niinku omin kriittisin silmin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 14:12

www.youtube.com/watch?v=zc75ZmBulro

sillasta tuolla enemmän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 14:20

Keskellä Turun toria olevassa kahvipaikassa on koko ajan pannu kuumana. Sinne me joukolla ryntäämme, kun varma tieto romahduksesta saapuu.
Sit porukal päivitellä: "Kyl maar se pit arvat, et noi sii sit lopultas käv".
Noi enemä mieles pahoittane kai ruppeva olvi latkima ja aik pali.
Taitta ol sit kuuluisa Turu tautti.
Aikaisemmin kävi huono tuuri, kun Paloheimo valittiin eduskuntaan sillanteon jälkeen.
Voi kun olisi valittu ennen, niin siltakin olisi toisenlainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 14:22

Ei yksi silta ole minulle kahvin tai oluen arvoinen , on täällä muitakin siltoja, ja nyt ei varmaan rakenneta sitä pennisiltaa josta on jo vuosia kiistelty. Ja tämä Myllysillan romahdus on alkanut jo vuosia sitten, on painunut aiemmin vaan senttejä ja nyt se painui todella paljon, se silta oli susi jo kun avattiin.Oli suunnittelijoiden laskut väärin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 15:33

Jokainen (romahtava) silta on laulun arvoinen.
PateT:n videossa on kyllä väärä silta. Oikea London Bridge on tässä. fi.wikipedia.org/wiki/Tiedos...inated.jpg

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 15:34

En ole juonut vielä kumpaakaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 16:27

Kävin paatis nokahduskafeel ja kuvailin pöllöTV:n kuvaajaa ja hän minnuu siel toispual jokki vaikka en olekkaan Turuust.

Lähteet:
www.napsu.fi/matkailu/matkak...-29--Turku

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 17:11

Mulle kahvi aina romahdus kahvi .Oluesta puhumattakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 08:57

Sitä olen eniten ihmetellyt että Paloheimo on ollut aiemmin "sillanrakentaja"....
Kannattaa varmaan jo henkisesti valmistautua romahdusjuhliin.
Kun tuosta asiasta eka kertaa kuultiin, se tuntui lähinnä aprillipilalta, niin omituinen asia se on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 21:44

Tänään kaupungissa käydessäni totesin sillan olevan edelleen paikoillaan ja tarkoin vartioituna odottavan tulevaa kohtaloaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.03.2010 - 03:17

Tää tekee tosiaan kulttuurikaupungille hyvää. En ole vielä juonut kumpaakaan.