käytättekö hymiöitä paljon sähköpostissa tai kännykässä?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 13:40

Olen keski-ikäinen nainen ja käytän hymiöitä =) ;) ;o :).. sähköpostissa ja tekstiviesteissä aina silloin tällöin saadakseni niistä persoonallisia =) ja hauskoja ;), tai välitääkseni tunteeni todella ymmärrettävästi lukijalle ;) . Tästä voi päätellä ettei ne hymiöitä vilisevät viestit ole vain nuorten harrastus.=). Ei ollenkaan ;o. Kyllä me vanhatkin osaamme/haluamme niitä käyttää :).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 12:57

Kyllä niitä tulee paljon käytettyä...;-).Kun se on meidän nuorten mielestä aika cool'ia ja minäki oon vasta 52v....;O.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 13:44

Minusta on turhaa "snoppailua".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 14:03

Fiiliksen mukaan tulee niitä hymiöitä viljeltyä,parempia ne kuin valmiit keltaiset pläsit eri virnistyksissä ja irvistyksissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 14:20

Sähköpostissa käytän hymiöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2010 - 14:36

Puhelimessa en käytä, mutta sähköpostissa joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2010 - 14:38

Käytän niitä ja muita piristeitä varsinkin meileissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 15:37

Riippuu fiiliksistä ja vastaanottajasta, mutta textareissa käytän. Sähköpostissa vähemmän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 15:41

Tyttäreltä olen oppinut ja täällä tulee käytettyä ja tekstareissa tyttärelle, vaikka hän ei niitä enää kovin paljon käytäkään. XD

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 17:57

enempi vähempi, eli hyvin harvakseen vaikka olenkin joutunut opettelemaan niiden merkityksen päästäkseni selville mitä ne juniorit taas vinoilevat : D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 18:45

Hyvin vähän käytän..pitää varmaan alkaa niitä käyttämään..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 21:02

Aika vähän käytän.