Onko Napsuilla Aino/Reino tossuja,onko avo-Reinoa kellään?Meinaan tilata Reino-kaupasta,aprikoin vain kokoa...

Lisätty: 08.03.2010 - 15:38

Tilasin just Ainot,oman kokoiset,kun suosittelevat pienempiä,mutta itse tykkään väljemmästä kototoffelista,katsotaan kuinka pian tulevat;aika alkoi nyt!

Lisätty: 08.03.2010 - 22:58

www.reinokauppa.fi/index.php
Alla avo-Reinosta kuva,hyvännäköinen,rento.

Avainsanat: avo-ainot tilaukseen

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.03.2010 - 09:03

Ainot mökkikäytössä ja kotona vaaleanpunaiset Reiskat. Kyllä on jaloilla hyvä olla.

Kysyjän kommentti

Vitsi,ne vaaleanpunaiset olis olleet eri söpöt,mutta kun näsitä aika jättää ostan uudet ja ehkä pikaksen pienemmät,mukavat ovat.Hyvää jatkoa sun aino/reinoille!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.03.2010 - 12:53

Minulla on Reinot kokoa 43. Ne pysyvät hyvin kuosissaan. Ovat parhaat välineet mökillä.
Mökillä riittää yhdet Reinot kesän. On mahtavaa kun saa pistää Reinot jalkaan. Ei tarvia sukkia ja ovat jalalle miellyttävät. Syksyllä sitten poltetaan, mitä niistä on jäänyt. Saavatpahan arvonsa mukaisen kohtelun.
Syntymäpäivänä tai isänpäivänä saan uudet Reinot, jotka malttamattomana odottavat kanssani mökkikauden alkua.

Lähteet:
muistilokero

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 13:02

Reinot jäi kun laitettiin X:än kanssa kantapäät vastakkain.Liekö sitten uudessa käytössä jollain toisella...Kaiholla muistelen Reinojani jonkun toisen jaloissa.... ;-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.03.2010 - 14:35

Ei löydy kumpiakaan tästä asunnosta. Ainot olisi paikallaan, kun tuolla parvekkeella käyn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.03.2010 - 14:37

Ei ole. Mutta käy lähimmässä kaupassa missä tiedät Reinoja myytävän, ja kokeilet siellä sopivan koon. Sen perusteella sitten osaat tilata oikeat. Oletan että avokkaissa on ihan sama pohjan koko.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 15:39

Reinot meiltä löytyy. Ainoja olen kokeillut, mutta en oikein digannut niitä. Naisreinot voisin kyllä ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 15:45

en pidä aamutossuja, paljasjaloin kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 17:54

lahjareiskat , saatuna sellaiselta taholta ettei ikuna uskalla niitä hävittää, sisällä ei hikiset varpaani niitä kaipaa, mutta pihalla hyppiessä aika oivalliset vehkeet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 18:28

Sellaset naisreinot, ilman mitään "tupsuja" siis, kuten marjaana yllä sanoi, on mulla, pukki toi (=ite kävin valkkaamassa, tossut, en pukkia), muistaakseni jotakuinkin saman kokoset on kuin jalkanikin tai numeroo isommat (jos välil haluu paksumpaa sukkaa laittaa "monoon")... ehkä sitten jkv venyvät/vanuvat käytös, en ainakaan oo ite huomannunna....hmmm... ja Onnea Naistepäivänä sun uusille Ainoille, tuut tykkään varmasti:) p.s. en oo avo- enkä eronneist Reinoist kuullunnakaan, mielenkiintoista kuulla...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 18:48

Meiltä ei löydy Reinoja eikä Ainoja...jos olis kylmät lattiat varmaan silloin löytyisi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.03.2010 - 21:03

Minulla on vaaleanpunaiset Reinot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.03.2010 - 12:08

En ole oikein tossuttelevaa tyyppiä ei ole ole Ainoja.